Kessy signaal vergrendelen

Zorbathagreek

Nieuw lid
Kan het nergens vinden, kun je inschakelen dat als de auto vergrendelt via KESSY je 1 keer de claxon hoort? Ik heb nu al een paar keer gehad dat de auto niet automatisch werd vergrendelt.

hemi24

Forumguru
Is volgens mij niet standaard aanwezig?
Als, dan zou het onder de settings bij “openen & sluiten” moeten staan.

Canon-Eye

Forumguru
Ik hoor de klik en ik zie de richtingaanwijzers knipperen bij het vergrendelen en dat is voor mij wel voldoende.
Zou niet méér geluid willen, al is het maar om de buren te ontzien als ik laat thuiskom...

Marchel1

Actief lid
Als ik in de handleiding kijk dan zou er tweemaal een geluidssignaal moeten klinken als de wagen niet vergrendeld is.
Ik meen dat je dit in een menu uit/aan kan zetten maar ben daar niet zeker van.
Als het geluid net zo hard klinkt als het "vergeet de mobiele telefoon uit het oplaadvak niet mee te nemen" dan kan ik mij voorstellen dat je wegloopt zonder iets te horen.
Zelf kijk ik voor de zekerheid altijd even om of de wagen echt op slot gaat.

EdK

Forumguru
Heb Kessey alleen op de voordeuren van de F4 !
Maar open en sluit eigenlijk hoofdzakelijk de deuren nog steeds met de AB.
Voordeel bij mij is dat als ik de deuren sluit met AB dat dan me ramen ook gesloten worden als die nog open staan.

Japanese Power

Donateur
Spiegels automatisch laten inklappen met afsluiten, weet je zeker dat je auto is vergrendeld.
Geen bliep voor nodig, en al helemaal niet voor de buren.

Rallye

Forumguru
Ik heb regelmatig sneeuw op de spiegels gehad dat smolt en weer bevroor. De spiegels van de Golf klappen ook nog eens naar boven.

EdK

Forumguru
Je zou toch zeggen dat met de spiegelverwarming de boel ontdooit en dat tijdens het rijden dan het vocht ertussen wel verdwijnt zodat de boel niet kan bevriezen.....??

EdK

Forumguru
Nou @hemi24 weet niet of je wel eens de spiegel hebt gevoeld als deze aanstaat ?
Maar dat word flink warm en komt dus redelijk wat stralingswarmte vanaf.
En in wintertijd zie ik het ijs / sneeuw dan ook van me spiegel / spiegelhuis af smelten.....
Alleen heb ik geen elektrisch inklapbare spiegels..........

Antera

Donateur
Het enigste wat kan bij een OEM alarm is dat je het piepje hoort bij op slot doen als alle deuren gesloten zijn. En bij openen.

Tevens kan ik dit ook coderen als je geen OEM alarm hebt en word het de Claxon

Patron

Senior Member
Als alles dicht zit en hij vergrendelt niet hoor je niets. Loop je weg en er staat nog een deur open hoor je 2x een zacht piep. Ik kijk gewoon altijd of hij echt op slot is

Bovenaan Onderaan