Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan je ook niet op de Skoda app zien of de wagen daadwerkelijk is gesloten en hem vanuit de app indien nodig nog sluiten?? (yep yep ...verwend met de Tesla )
Ja dat kan, is de eerste 2 jaar graties en daarna moet je een jaarlijks bedrag neertellen.....
Affijn ik betaal alleen nog voor de kaart updates online maar het onzin pakket waar deuren op zit dat heb ik laten vallen
Leuk maar gebruikte er de 2 jaar gratis al haast niet...............dus zonde geld voor een hollander
Tsja die app die staat er nog op vanwege dat ik dan kan kijken wat me kenteken is als er om gevraagd word.....
Verder staat hij digitale stof te happen die app.....
ik gebruik mijn tesla-app dagelijks. Nooit voorstander geweest van dergelijke apps , maar met de tesla app wordt je gewoon verwend als gebruiker. Gratis, enorm veel mogelijkheden in de app, wordt continue gratis bijgewerkt, komen regelmatig nieuwe features bij ...
Tja, Elon mag dan gek geworden zijn, met tesla heeft hij toch veel goed gedaan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.