Hmmm., was me nog niet opgevallen, maar bij deze wel snel even gefix't....
Is beige niet mogelijk op een Ambition Business Line, da's appart...
Nee beige kan helaas alleen op de Elegance uitvoeringen.
Dank voor al jullie reacties. Ik heb ook waarde gehecht aan de mening van mijn vrouw. Ik ben zojuist bij mijn dealer vandaan gekomen en heb in principe nu bij hen in het systeem als nieuwe offerte/order staan:
*** BLACK MAGIC ***
Dat is het dus geworden! Ik heb in het verleden al 2 antraciete auto's gehad, beiden erg mooi, maar ik denk gewoon tijd voor wat anders. Ik hoop dat het qua steenslag en "alles er op zien" nog ietsjes meevalt, maar ik ben gewaarschuwd. Zelfs de PON importeur adviseerde me vanmiddag nog antraciet en ook de dealer adviseerde net antraciet. Dubbel gewaarschuwd man dus...
Verder, een heel apart verhaal: als je in de Octavia folder kijkt bij bekledingen, dan zie je bij Ambition een paar keuze mogelijkheden. Je kunt kiezen voor de volgende interieurkleuren:
- dashboard: "onyx/onyx" (=zwart/zwart) of "onyx/grijs" (=zwart/grijs)
- bekleding: "variety onyx" OF "variety grey"
Mij lijkt me het (licht)grijze onder-dashboard en bekleding erg gaaf in een zwarte O2.
Dit staat nu ook zo in de offerte/order. Maar de dealer raadde het mij toch met klem af, maar ik kan deze kleurcombinatie nergens zien in Nederland omdat hij niet (of vrijwel niet) verkocht wordt. Het lijkt mij dus mooi, maar ik kan het nergens zien/controleren... Ik wil heel graag het negatieve advies van de dealer kunnen staven en deze kleur van dashboard en bekleding met eigen ogen zien... Heeft iemand toevallig die lichtgrijze interieur-kleuren gekozen en is daar een foto van beschikbaar?
Van onzekerheid over de kleur van de buitenkant naar vraagtekens bij de kleur van de binnenkant... Sorry guys...