Thokozanoah
Forumguru
Gewoon voor het plezier gaan, dus panodak!!
En waarom geen Ambition Business. Scheelt een aanzienlijk bedrag wat je dan kunt aanvullen met opties. Een keuze die ik uiteindelijk ook heb gemaakt.
@Luuk Thijssen verklaar je nader?
Streep die 18inch weg en je bent er. De prijs zit m niet alleen in de 29,18 van het techpakket maar juist in extra afschrijving bij grotere inchmaat, duurdere banden, duurdere winterbanden, dat soort gein.Heb ik ook nog laten berekenen. Maar ik was heel snel bij de prijs van een Style Business met de opties die ik toch erg belangrijk vind. Zoals het 9.2 inch Columbus systeem, parkeercencoren voor en achter, Canton. Daarnaast kwam het techpakket niet de 18 inch die ik wel graag wilde.
Ik zit trouwens 60 boven mijn leasebudget. Ik zal wel wat eigen bijdrage over houden, want bij onze LM is de trekhaak 18,32 per maand, het panoramadak 12,57 en het techpakket Style Business 29,18 per maand.
Heb ook de bluetooth telefoonvoorbereiding incl WLAN, maar vraag me af wat ik daar aan heb, dus die gaat er sowieso uit (kost 8,47).
18" zorgt inderdaad voor een flinke stijging in de leaseprijs
Daar zie ik zelf niks van dus dat boeit me niet zo...En b.t.w. smoelt dat ook beter als je hem niet nodig hebt.
Profiel voor de climate control goed ingesteld of staat deze nog op ECO?Ik moet wel zeggen dat ik de climate control tegen vind vallen - vergeleken met al mijn eerdere (meestal ook VAG) auto's
Soms lijkt het of de koude lucht erin ver te zoeken is (instelling staat wel al op maximaal) en het
alleen ventilatie is
Met name uit de middelste roosters.. je voelt dan wel iets koud als je je hand erop legt,
maar flink minder dan bij de buitenste
Met de Style Business krijg je standaard niet Alcantara bekleding.
Sportstuur vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Hij voelt wat anders aan en hij is aan de onderkant recht.
Dynamic pakket niks voor je, met Sunset apart erbij?
Sportstoelen, lederen 3-spaaks sportstuurwiel met stuurwielbediening, instap sierlijsten vóór en schakelpaddles