Keuze's keuze's...

mister9

Actief lid
En waarom geen Ambition Business. Scheelt een aanzienlijk bedrag wat je dan kunt aanvullen met opties. Een keuze die ik uiteindelijk ook heb gemaakt.

Heb ik ook nog laten berekenen. Maar ik was heel snel bij de prijs van een Style Business met de opties die ik toch erg belangrijk vind. Zoals het 9.2 inch Columbus systeem, parkeercencoren voor en achter, Canton. Daarnaast kwam het techpakket niet de 18 inch die ik wel graag wilde.

Ik zit trouwens 60 boven mijn leasebudget. Ik zal wel wat eigen bijdrage over houden, want bij onze LM is de trekhaak 18,32 per maand, het panoramadak 12,57 en het techpakket Style Business 29,18 per maand.
Heb ook de bluetooth telefoonvoorbereiding incl WLAN, maar vraag me af wat ik daar aan heb, dus die gaat er sowieso uit (kost 8,47).

Japanese Power

Donateur
Ik snap je dilemma, ik heb in een van mijn eerste posts hier ook voor een dilemma gestaan, er toen ook een polletje voor open gegooid. Succes met kiezen!

Japanese Power

Donateur
We gaan het zien. Voorlopig nog even Priussen tot eind dit jaar. Dan de grote overstap. Ben heel benieuwd, met name op betrouwbaarheid.

mister9

Actief lid
Kort vraagje nog. Op mijn lijst staat ook: bluetooth telefoonvoorbereiding incl WLAN

Doordat ik de style business heb, zit er een 9.2 inch. Columbus is. Heb ik die bluetooth telefoonvoorbereiding incl WLAN nodig om simpelweg verbinding met met phone te maken of kan dat sowieso wel met de columbus omdat die zelf gewoon Bluetooth heeft?

Joh@n

Forumguru
Ik heb geen aparte bluetooth telefoonvoorbereiding aangekruist en heb gewoon die functie + WLAN. Heb die hele optie ook nooit gezien? Zit gewoon in de Columbus.

Blijkbaar is er wel een optie voor, maar al die dingen heb je dus al standaard. Enkel het simkaart slot mist, maar ik vraag me af in hoeverre je dat die 470 euro waard is.

Bluetooth telefoonvoorbereiding € 470
TEL__01__Bluetooth%20telefoonvoorbereiding.ashx

Bluetooth telefoonvoorbereiding inclusief WLAN, Phonebox met draadloos opladen
, rSAP en simkaartslot met 4G/LTE ondersteuning, Smartlink met wireless Rear Seats Entertainment App. Draadloos opladen werkt alleen i.c.m. smartphones die beschikken over de Qi-technology.

tha a

Senior Member
Heb ik ook nog laten berekenen. Maar ik was heel snel bij de prijs van een Style Business met de opties die ik toch erg belangrijk vind. Zoals het 9.2 inch Columbus systeem, parkeercencoren voor en achter, Canton. Daarnaast kwam het techpakket niet de 18 inch die ik wel graag wilde.

Ik zit trouwens 60 boven mijn leasebudget. Ik zal wel wat eigen bijdrage over houden, want bij onze LM is de trekhaak 18,32 per maand, het panoramadak 12,57 en het techpakket Style Business 29,18 per maand.
Heb ook de bluetooth telefoonvoorbereiding incl WLAN, maar vraag me af wat ik daar aan heb, dus die gaat er sowieso uit (kost 8,47).
Streep die 18inch weg en je bent er. De prijs zit m niet alleen in de 29,18 van het techpakket maar juist in extra afschrijving bij grotere inchmaat, duurdere banden, duurdere winterbanden, dat soort gein.
Ik zou trouwens iig t panoramadak behouden: genieten in de zomer en veel meer licht in je auto!

Canon-Eye

Forumguru
En b.t.w. smoelt dat ook beter als je hem niet nodig hebt.
Daar zie ik zelf niks van dus dat boeit me niet zo... :)
Ik heb de afgelopen bijna 50 jaar op alle door mij vast bereden auto's een vaste trekhaak gehad - en zeer tot mijn genoegen, zeker in de jaren dat ik10 tot 12x per week met de pont Maassluis/Rozenburg overvoer en het daar nog retedruk was. Voelde nog wel eens een tikje van achteren, maar hoefde nooit te gaan kijken...
Ook op veel supermarktparkings houdt het de achtermijparkeerders op een prettige afstand.

MadDog2K

Actief lid
Ik moet wel zeggen dat ik de climate control tegen vind vallen - vergeleken met al mijn eerdere (meestal ook VAG) auto's

Soms lijkt het of de koude lucht erin ver te zoeken is (instelling staat wel al op maximaal) en het
alleen ventilatie is
Met name uit de middelste roosters.. je voelt dan wel iets koud als je je hand erop legt,
maar flink minder dan bij de buitenste

ertromp

Forumguru
Ik moet wel zeggen dat ik de climate control tegen vind vallen - vergeleken met al mijn eerdere (meestal ook VAG) auto's

Soms lijkt het of de koude lucht erin ver te zoeken is (instelling staat wel al op maximaal) en het
alleen ventilatie is
Met name uit de middelste roosters.. je voelt dan wel iets koud als je je hand erop legt,
maar flink minder dan bij de buitenste
Profiel voor de climate control goed ingesteld of staat deze nog op ECO?

mister9

Actief lid
Weet iemand of je het multifunctioneel 3-spaaks sportstuurwiel ook los kunt bestellen.

Ik laat het techpakket vallen (met pijn in m'n hart), ivm de kosten van de 18 inch, maar wil wel graag sunset en het sportstuur terug. Of is er iemand die zegt, laat zitten dat sportstuur, heb je niets aan ?

En weet iemand of je met de Style Business standaard half lederen stoelbekleding krijgt?

vinom

Actief lid
Met de Style Business krijg je standaard niet Alcantara bekleding.
Sportstuur vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Hij voelt wat anders aan en hij is aan de onderkant recht.

Dynamic pakket niks voor je, met Sunset apart erbij?
Sportstoelen, lederen 3-spaaks sportstuurwiel met stuurwielbediening, instap sierlijsten vóór en schakelpaddles

Joh@n

Forumguru
Wel even proefzitten mocht je het Dynamic pakket nemen met de stoelen. Werkt niet altijd voor iedereen even goed :)

mister9

Actief lid
Met de Style Business krijg je standaard niet Alcantara bekleding.
Sportstuur vind ik persoonlijk niet zo boeiend. Hij voelt wat anders aan en hij is aan de onderkant recht.

Dynamic pakket niks voor je, met Sunset apart erbij?
Sportstoelen, lederen 3-spaaks sportstuurwiel met stuurwielbediening, instap sierlijsten vóór en schakelpaddles

Maar krijg je wel lederen bekleding? Want het techpakket verving toch alleen het stoffen naar een soort suede? Maar de wangen van de stoel blijven leer, ook zonder techpakket?

vinom

Actief lid
Inderdaad compleet stof. Geen suede, leer of wat dan ook. De wangen, armsteun, etc allemaal van stof.

Bovenaan Onderaan