___JC___
Forumguru
Mooie auto, maar als die tuners de 200 aantikken tijdens een 'test-run' (wat is er mis met testrit?) op een binnenweg dan zijn het hele grote eikels met hele kleine piemels.
Waar komt dit vandaan dan Higgy?
Mooie auto, maar als die tuners de 200 aantikken tijdens een 'test-run' (wat is er mis met testrit?) op een binnenweg dan zijn het hele grote eikels met hele kleine piemels.
Dan wil ik bijna net als Ronald Koeman best ontslagen worden (reed ook met een S8 weg bij het AZ stadion als ik het goed heb gezien)
Volgens mij een A4 2.0TDI CR pauperline edition.
:grin:
Bijna goed. Ik rijd nog het oude model A4 Proline, de 2.0 TDI pompverstuiver (zonder roetfilter) met multitronic automaat. Uitrusting is hopeloos (Pauper edition idd). Geen regensensor, geen lichtsensor, geen parkeersensoren, geen dimmende binnenspiegel en achterin mag je de raampjes nog open draaien. En dat met een fiscale waarde van 52000 euro. Hoe verzin je het. Aan boord heb ik het simpele navigatiesysteem. Werkt matig, net als de radio. Prestaties vallen ook ietwat tegen, komt vooral door de automaat. Die vreet wel wat snelheid. Automaat zelf rijdt overigens wel lekker, toerental is ook bij hoge snelheid nog lekker laag (180 km/h betekent net geen 3000 toeren).
Maar de conclusie, ik wacht met smart op mijn Octavia. Nog een maandje....
Had ik liever gehad idd . Ik heb overigens de Avant.
Positief puntje, hij heeft wel strakke velgen, dat dan nog net wel
Voordeel voor mij, ik rijd zonder bijtelling. Dus die fiscale waarde raakt me niet gelukkig