Kijk mij eens ik heb een Audi (column)

Fabia

† In Memoriam
Dan wil ik bijna net als Ronald Koeman best ontslagen worden (reed ook met een S8 weg bij het AZ stadion als ik het goed heb gezien)

Klopt, ik zat ook al te kijken wat het nu precies was. Maar Mr koeman zorgt wel goed voor zichzelf.

sitechris

Donateur
Volgens mij een A4 2.0TDI CR pauperline edition.
:grin:

Bijna goed. Ik rijd nog het oude model A4 Proline, de 2.0 TDI pompverstuiver (zonder roetfilter) met multitronic automaat. Uitrusting is hopeloos (Pauper edition idd). Geen regensensor, geen lichtsensor, geen parkeersensoren, geen dimmende binnenspiegel en achterin mag je de raampjes nog open draaien. En dat met een fiscale waarde van 52000 euro. Hoe verzin je het. Aan boord heb ik het simpele navigatiesysteem. Werkt matig, net als de radio. Prestaties vallen ook ietwat tegen, komt vooral door de automaat. Die vreet wel wat snelheid. Automaat zelf rijdt overigens wel lekker, toerental is ook bij hoge snelheid nog lekker laag (180 km/h betekent net geen 3000 toeren).

Maar de conclusie, ik wacht met smart op mijn Octavia. Nog een maandje....

Wasmachineman

Forumguru
Bijna goed. Ik rijd nog het oude model A4 Proline, de 2.0 TDI pompverstuiver (zonder roetfilter) met multitronic automaat. Uitrusting is hopeloos (Pauper edition idd). Geen regensensor, geen lichtsensor, geen parkeersensoren, geen dimmende binnenspiegel en achterin mag je de raampjes nog open draaien. En dat met een fiscale waarde van 52000 euro. Hoe verzin je het. Aan boord heb ik het simpele navigatiesysteem. Werkt matig, net als de radio. Prestaties vallen ook ietwat tegen, komt vooral door de automaat. Die vreet wel wat snelheid. Automaat zelf rijdt overigens wel lekker, toerental is ook bij hoge snelheid nog lekker laag (180 km/h betekent net geen 3000 toeren).

Maar de conclusie, ik wacht met smart op mijn Octavia. Nog een maandje....

53.000 Euri fiscale waarde kan een A4 sedan 3.0 TDI Quattro (ook Pauper edition) zijn volgens de prijslijst. In standaard wit met een airco van 2000 Euro erbij ben je klaar. Klaar voor bijna hetzelfde. Maar goed, je bent er bijna vanaf !!!:)

sitechris

Donateur
Had ik liever gehad idd :). Ik heb overigens de Avant.

Positief puntje, hij heeft wel strakke velgen, dat dan nog net wel ;)

Voordeel voor mij, ik rijd zonder bijtelling. Dus die fiscale waarde raakt me niet gelukkig :)

Wasmachineman

Forumguru
Had ik liever gehad idd :). Ik heb overigens de Avant.

Positief puntje, hij heeft wel strakke velgen, dat dan nog net wel ;)

Voordeel voor mij, ik rijd zonder bijtelling. Dus die fiscale waarde raakt me niet gelukkig :)

Zonder bijtelling, aardig van de baas !
Heb je hem al "getest" op de Autobahn zoals die andere wagens ? Leuke filmpjes trouwens !

sitechris

Donateur
nee, ik rijd alleen zakelijk (vandaar zonder bijtelling, is vooral aardig van de belastingdienst) en onze klanten zitten alleen in NL. Dus ben er de Autobahn niet mee op geweest. Wel een keer een poging gewaagd toen asfalt leeg was, maar de auto had moeite om de 200 te halen. Denk met heel veel geduld en leeg asfalt dat een 205/210 op teller net aan mogelijk kan zijn.....

Bovenaan Onderaan