Klopt het dat kinderslot op de achterdeuren alleen mechanisch op de deur zelf in te schakelen is? Tot op heden kon ik dit bij elke auto bedienen vanaf de bestuurders deur.
Tot op heden kon ik het alleen fysiek/mechanisch op de achterdeuren.
Ook op de 02. En ik verwacht dat dit idd ook zo is op de O3.
En dat het niet mogelijk is om dat via een scherm/ boordcomputer etc te regelen is
hmmm, ok.... wel jammer, schekel het nl nog regelmatig in/uit. Als er volwassen achterin zitten vind ik het wel prettig als ze zelf uit kunnen stappen...
Maar ja, helaas...
Ik heb nog niet eerder een auto gehad waarbij dit voorin kon, de ramen vergrendelen wel maar de deuren niet afzonderlijk of op kinderslot. Bij de O3 is het ook weer mechanisch door de sleutel in de deur te draaien.
Inderdaad, mijn C-Max is er ook standaard mee uitgerust en in praktijk blijkt het toch echt wel een handige optie, als je wisselend kleine en grote passagiers op de achterbank hebt.
Nadeel is dat je niet de achterdeuren afzonderlijk van een kinderslot kunt voorzien (links/rechts),of is dit juist weer een voordeel van het mechanische systeem
Ik rij af en toe eens in een renault megane station bj 2007 daar is het op de bestuurdersdeur in te schakelen (zelfde knop als ramen vergrendelen) kwam ik onlanks achter had ik de ramen uitgezet iemand zat te klieren konden ze de auto niet meer uit en met ingeschakelde ramen weer wel
heb in mijn fabia alleen voor elektrische ramen dus zou dat niet na kunnen kijken
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.