Dennis Nijholt
Forumguru
hmmzz daar heeft de Citigo ook last van, als het regent beginnen de ruiten te beslaan, moet dan met de airco aan rijden om het beslaan tegen te gaan, is dit een euvel waar ik even mee naar de garage moet gaan ?
Ik zou het zeker in de gaten houden en mocht het blijven dan refereren aan de terugroepactie 70E9Hrrm, gisteren vertrokken van huis toen het droog was. Onderweg een flinke bui en vervolgens begint de voorruit te beslaan, vooral voor de bijrijder. Zou dat het probleem met de isolatie kunnen zijn?
Wij rijden zelden met de airco aan, en hebben ook bij regen nooit beslagen ramen (tropische regenbuien uitgezonderd).Daar heeft toch iedere auto last van? Regenbui en airco uit is beslagen ramen.... Volens mij idd een kwestie van de airco aanzetten.
en een ijskrabber voor de ramen binnen in de winter dan ook zeker?Ik rijd nu een Fiat Punto Grande EVO (voorloop auto). Wat een drama, als het regent en ik stap de auto in zijn binnenwissers geen overbodige luxe.... Niet normaal, wat een vocht....
Ik rijd nu een Fiat Punto Grande EVO (voorloop auto). Wat een drama, als het regent en ik stap de auto in zijn binnenwissers geen overbodige luxe.... Niet normaal, wat een vocht....