Kan ingesteld worden maar ook de maximale snelheid dat dit werkt kan aangepast worden en als je het wilt kan elke andere lamp aan die kant ook mee gaan branden. Het is maar hoe gek je het wilt hebben. demonsteer het graag
@Stewie
je wilt dus dat de voetenverlichting rechts gaat branden als je rechts gaat afslaan of zie ik dat nu verkeerd?
Kan ingesteld worden maar ook de maximale snelheid dat dit werkt kan aangepast worden en als je het wilt kan elke andere lamp aan die kant ook mee gaan branden. Het is maar hoe gek je het wilt hebben. demonsteer het graag
Da's speciaal voor de oudere automobilist(e) - om hem/haar te helpen onthouden welke kant hij/zij ook al weer op moest... handig!!!
(post #25) Ook de voetenverlichten?
(post #26) je wilt dus dat de voetenverlichting rechts gaat branden als je rechts gaat afslaan
Kan ik ook poepdetectie activeren, dat de voetverlichting rood gaat knipperen als er iemand met poepschoenen dreigt in te stappen?
On topic: kan je die bochtverlichting ook omkeren: als ik linksaf ga, gaat rechts branden?
On topic: kan je die bochtverlichting ook omkeren: als ik linksaf ga, gaat rechts branden?
Nee Canon-Eye dat is niet helemaal de juiste omschrijving,
dan kunnen ouderen namelijk zien welk pedaal ze intrappen.
Je leest wel eens in de krant dat iemand een woning of winkel in is gereden.........................nou die had dus geen voetverlichting!
rechtse pedaal is toch de rem ??
Dan kun je achteraf met VCDS coderen dat je mistlampen als bochtverlichting gaan functioneren. Ik zou zeggen kom langs bij mij of @Antera