Kleine aanpassingen

andrehj

Forumguru
Voor de SC rijders, ik las op het duitse forum dat er zeer waarschijnlijk binnenkort ook LED achterlichten voor de Combi komen. Dit omdat er vele aanvragen zijn binnen gekomen bij Skoda. Gaat dan dus ook om orginele Skoda onderdelen.
Heb je een directe link naar de betreffende discussie op het Duitse forum? Ik kan dit op Skodacommunity.de namelijk niet vinden (maar zal wel weer niet goed zoeken).

michelover

Forumguru
Laatste stukje aanpassing, Brembo remschijven/blokken, plus zwart gespoten remklauwen.
Maak nog betere foto's. 2013-04-28-041.jpg

s-line

Forumguru
En hoe vind je het remmen? Ik heb een keer remschijven met alleen groeven gehad van tarox maar bij hard remmen vond ik het net of je de groeven voelde.
Maar het staat wel goed en stoer!
gr.michiel

MennoW

Forumguru
ik heb op een VW golf GTI "gegroefd en geboorde" schijven gehad met speciale blokken.
Dat had 1 nadeel als ze koud waren, was er niet mee te remmen!
als ze warm waren was het net of gooide je een anker in het asfalt :-)

merk jij verschil in remmen koud of warm?

michelover

Forumguru
Kan nog weinig zeggen over verschil met de standaard remmen.
Heb nog niet veel gereden daar ik net terug ben van een 3 maanden reis.
Remmen zijn gemonteerd toen ik het land uit was.
Zodra ik meer gereden heb zal ik aangeven of het voor of nadelen heeft.

CDK

Forumguru
Prachtige wielen @michelover :thumbsup: maar gepolijste wielen en winterse omstandigheden....... Oeiiii ik duim voor je dat ze mooi blijven! 1 steenslag pitje of krasje en er gaan bloemkolen op groeien....

michelover

Forumguru
Zijn makkelijk schoon te maken, en dat doe ik weekelijks, net als de auto. En ik zet ze in de was. Huidige lichtmetaal velgen gaan al 8 winters mee en zien er nog steeds goed uit, buiten de beschadigingen die een sukkel op een brommer veroorzaakt heeft.

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Ook al was je ze elke dag, steenslag hou je niet tegen en dan komt de vocht en eventueel pekel erbij en dan..............
En het is nog een relatief onbekend merk en meestal zit er dan ook niet super veel coating op.
Maar op zich wel een stoer wiel en zal zeker stoer staan! Alleen niet zo geschikt waar jij ze voor wil gebruiken.

michelover

Forumguru
Het is een duits merk , heb even naar wat reviews gezocht voor de aankoop en de mensen die er mee rijden zijn op een enkeling na allemaal positief. Ook over hoe ze de winter door komen. Steenslag op de velgen heb ik nou niet echt veel last van, dus ik verwacht ook met deze velgen daar geen last van te krijgen. We gaan het allemaal mee maken deze winter. Maar ja voor zout hoef ik niet te wachten tot de winter, een beetje wind vanuit zee en alles zit hier onder het zout in Den Helder. Daarvoor moet ik ook echt elke week de auto wassen.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan