Klep dashboardkastje (Yeti)

Tees

Donateur
Ik denk dus dat de schakelaar niet de verbinding tussen de BCM en de passagiersairbag volledig verbreekt, maar slechts een van de draden, óf open/dicht schakelt op een signaaldraad naar de BCM. Iig iets anders dan een losse stekker.

Fabber

Lid
En het airbag slot in handschoenkastje staat niet toevallig op UIT ??
Maw even met de autosleutel deze in andere stand zetten !
Of is de connector wel weer goed aangesloten ?

EN anders inderdaad resetten bij een dealer / of iemand met VCDS
Ik weet niet zeker of het op UIT stond. Zal morgen dan nog een keertje een ritje maken en de airbag AAN zetten.

Ik denk dat de connector goed is aangesloten. Die gaat er immers maar op 1 manier erin.
Als het ritje niets doet zal ik het kastje nog eens losmaken en een kijkje nemen.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Fabber

Lid
Goedemorgen, vanochtend naar het werk gereden met de airbag aan. Helaas ging het controle lampje niet uit.

Heeft het nog zin om naar de connector te kijken? Volgens mij kun je daar niet zoveel fout aan doen omdat het maar op 1 manier aangesloten kan worden.

EdK

Forumguru
Ja zin heeft het altijd, want dan heb je iets uitgesloten zeggen we altijd.
Maar ritje naar iemand met VCDS om de boel te resetten is toch dan de uiteindelijke optie !
En weet niet in welke regio je leeft , maar je kunt naar de dealer hiervoor gaan en hopen dat ze even tijd willen maken terwijl je wacht.
Of je brengt een bezoek aan @Rainesh (den haag ) of @Antera ( breda ) en laat hun dit resetten en kun je misschien meteen nog andere dingen met VCDS laten aan / uit zetten of laten updaten (navi firmware )

Antera

Donateur
Je kan wel naar de connector kijken maar je lampje gaat niet meer uit zonder een reset.

Eenmaal storing moet hij altijd gereset worden.

Ik kan dit voor je doen indien je dat wenst

Zie voor meer info me website www.vcds-coding.nl

Fabber

Lid
Goedemorgen. Nog niet aan toe gekomen om naar de connector te kijken. Maar heeft ook niet veel zin als ik jou goed begrijp.

Ik zag dat jij in Breda zit, ik woon in Amersfoort. Niet echt naast de deur. Kan het op afstand? Anders zoek ik hier iemand in de buurt.

EdK

Forumguru
@Fabber neem aan dat je bericht aan @Antera is ?
Als je wil dat hij bericht ziet bij inloggen op forum dan is het raadzaam om @ voor zijn avatarnaam te zetten
Dus in dit geval @Antera !
Of gebruik de PM voor persoonlijk bericht !
Maar kunt snelst communiceren met antera dmv whatsapp !
En is wel op afstand te doen mits je een VCDS kabel hebt met laptop met team viewer.

Bovenaan Onderaan