kleur keuze Fabia 5-deurs hatchback

yeti6

Nieuw lid
@henm
Verhaal van jou dealer klopt. Het is idd geen optie om hem zo af fabriek te bestellen bij een Greenline. Vraag mij niet waarom. Maar wij hebben besloten om het dak, zodra hij binnen komt, hier te laten spuiten door de dealer. Hij bood ons dit zelf aan tegen dezelfde meerprijs als af fabriek. Dus...
Wat betreft de levertijd zullen wij ook maar even afwachten. Hij gaf ons deze levertijd aan nadat hij de order had ingediend. Voor mij mag hij ook gerust iets later binnen komen i.v.m. de winter en heb ik dan mooi even tijd tijd om de nieuwe auto gelijk te behandelen met het onderhoudspakket dat ik nu sinds dit zomer ook voor de Yeti gebruik. Als echte liefhebber heb ik veel uitgeprobeert, maar ik ben enorm enthousiast over deze producten. Ik heb de meest voorkomende spullen nu van hen. Voor mij geen autoshampoo, wasstraat o.i.d. meer. Ik was hem nu met 4 liter water lekker in de warme garage en dat is dan nog maar alleen het wassen. De nieuwe aanwinst(en) onderhouden is echt leuk nu. Daarom heb ik ook de link in mijn handtekening gezet om dit te eventueel te delen hier. Mocht je er vragen over hebben, mag je me gerust benaderen over mijn ervaringen.

Bovenaan Onderaan