kleur

Welke kleuren staan het mooiste bij de nieuwe Yeti?

Ik ben zelf aan het denken aan een donkere kleur als Platin Grey.

Aiii

Lid
Ben persoonlijk gecharmeerd van die lichtbruine kleur. Donkergroen is ook wel aardig. En uiteraard Zwart metallic of Antraciet Grijs.

Eén van die vier zou mijn voorkeur hebben.

sador

Donateur
Ik heb de kleur Rosso Brunello in het echt gezien bij de importeur, was er meteen verliefd op.
Wat een mooie kleur.

EdK

Forumguru
cappuccino beige metallic vind ik ook een ergggg mooie kleur !
voordeel van deze kleur is dat het is een lichte kleur maar appart en voordeel is dat je vuil niet zo vlug er op ziet

MarcoO2

Forumguru
Ik was niet zo weg van Rosso Brunello tot nu toe, maar op de Yeti staat het toch wel erg goed!

Zwart is wel gaaf ja zeker met dit extra stukje Cobra tuning... :)

img_loader.php

img_loader.php

Falcon

Donateur
In het nieuwe Skoda Magazine (die vandaag op mij deurmat lag) stond de Yeti in het wit. Samen met de verduisterende ramen en het panoramadak vond ik hem super eruit zien.

Daarnaast vindt ik Storm Blue ook geweldige kleur.

WOW! Digital8... dat is geweldige tuning opties. Kan je dat ook in Nederland erbij bestellen? Dat maakt de Yeti eigenlijk helemaal af.

Geen idee eigenlijk, maar als de ramen nou ook nog even donker tinten is hij echt helemaal af... :D

Sorry voor de lomp grote foto's...

edit., en er moeten zilveren dakrailings op...

MarcoO2

Forumguru
Eindelijk weer een geslaagde tuning! Samen met een lekkere motor zou ik het daar wel voor doen hoor!

EdK

Forumguru
Hadden die foto's nou niet ff verkleind kunnen worden voor je ze plaatste
is zo zelfs met een 22 inch monitor op 1600x1200 resolutie niet eens in één keer te bekijken !!
Jammer dat je wel de tijd hebt om de foto's te zoeken en te plaatsen maar niet ff te verkleinen !

Bovenaan Onderaan