Ik krijg morgen de Topaz Brown. Ben erg benieuwd hoe het zal staan met de zwarte (titanium) velgen eronder. Ik wil dan eigenlijk kijken of ik de grill met plastidip ook zo zwart kan krijgen als de dakrailing.
Ik krijg morgen de Topaz Brown. Ben erg benieuwd hoe het zal staan met de zwarte (titanium) velgen eronder. Ik wil dan eigenlijk kijken of ik de grill met plastidip ook zo zwart kan krijgen als de dakrailing.
Was een voorraad auto....en dan heb je niet veel keuze meer. Mijn 'bonus' heb ik mogen gebruiken voor de Sonnyboys. Daar ben ik ook wel erg blij mee eerlijk gezegd.Denk dat het een supercombo wordt. Waarom ben je niet voor de OEM zwarte grillomlijsting gegaan?
Nee... Lease...dan blijft de standaard maat. Het zijn de Milano'sHeb je de 18 duims Turini's gekozen?
Je zegt dit alsof het een onmogelijkheid is de velgen te wijzigen bij een leaseauto, maar ik heb een vrije velgenkeuze, hoor.... Nu heb ik het gehouden bij de Alaris velgen, maar ook 3rd party velgen is geen probleem.Nee... Lease...dan blijft de standaard maat. Het zijn de Milano's
Nee klopt. ik had ook groter kunnen nemen, maar ik bedoel meer dat dat extra bij de lease komt. Ik moet ook winterbanden nemen, dus dat zou dan ook duurder gaan worden en daar had ik dan geen zin in. Mijn antwoord gaf een wat vertekend beeld.Je zegt dit alsof het een onmogelijkheid is de velgen te wijzigen bij een leaseauto, maar ik heb een vrije velgenkeuze, hoor.... Nu heb ik het gehouden bij de Alaris velgen, maar ook 3rd party velgen is geen probleem.