Kleurkeuze Octavia RS Combi

Ik twijfel nog over de kleur Race Blauw en Silver metallic.

Weet iemand in de buurt van Breda, of een straal van 50 km eromheen, een blauwe en zilver grijze te staan, zodat ik ze eens irl kan zien?

___JC___

Forumguru
Ik twijfel nog over de kleur Race Blauw en Silver metallic.

Weet iemand in de buurt van Breda, of een straal van 50 km eromheen, een blauwe en witte te staan, zodat ik ze eens irl kan zien?

Neem gewoon een blauwe. Wit is mooi maar dan moet je wel drie keer per week naar de wasstraat!

JettaFreak

Actief lid
Ik zou de blauwe nemen, is een erg mooie kleur voor een RS.

Neem een grijze, 18" eronder en verduisterde achterruiten. Keertje zien rijden in Duitsland, komt niet veel voor, maar is erg gaaf. Ingetogen en toch heftig. De blauwe kleur ben ik inmiddels wel weer zat. Rood is trouwens ook mooi

Groet,

JettaFreak

Maak het nog moelijker voor me, straks neem ik er 3 lol.

Ik wil wel eens een grijze en blauwe naast elkaar zien.

Zwart is ook mooi, heb ik een preofrit in gemaakt maar ik vind dan dat de lucht happer van voren minder goed te zien is en ik heb al zoveel zwarte auto's gehad waar ik achteraf spijt van kreeg. Elk stukkie steenslag zie je erop. Maarja zwart is en blijft mooi.

___JC___

Forumguru
Grijs is te saai voor een RS, zeker als je een combi neemt.
Blauw of zwart zou ik nemen maar zwart zie je alles op.

plaza

Forumguru
Neem GRIJS

Ik ben zelf de trotse bezitter van een grijze OCT. 2 RS .
18 inch wielen, donker getinte ruiten, dakreling in kleur meegespoten,
subtiele chroomlijsten van milotec op de achterklep, raceschildjes over de skodalogo's. Menig autoliefhebber draait zijn nek om als ik in deze aparte
en vrijwel unieke uitvoering voorbij raas met 271 pk en Milltek uitlaat.
Veel succes met de kleurkeuze, bij twijfel kom maar kijken.

Leuk om die keuze te kunnen maken. Zelf vind ik zwart erg strak er uitzien...
Anders zou ik zelf voor blauw kiezen, met donkere achterruiten ed.

Succes, laat even weten als je 'm hebt (gekozen).

Het blijkt maar weer dat de smaken danig verschillen. Zilver metallic heb ik wel eens zien rijden op de A12. Deze uitvoering met dikke velgen (geen Sputniks) en getinte ramen was erg mooi. Ik ben een fan van blauw, maar dat vind ik een te voor de hand liggende keuze voor een RS. Zwart doet bij mij niet mee. Eeehhh...... succes!

Rallye

Forumguru
Ik ben zelf de trotse bezitter van een grijze OCT. 2 RS .
18 inch wielen, donker getinte ruiten, dakreling in kleur meegespoten,
subtiele chroomlijsten van milotec op de achterklep, raceschildjes over de skodalogo's. Menig autoliefhebber draait zijn nek om als ik in deze aparte
en vrijwel unieke uitvoering voorbij raas met 271 pk en Milltek uitlaat.
Veel succes met de kleurkeuze, bij twijfel kom maar kijken.

Daar wil ik wel eens een foto van zien..... zeer benieuwd.

@vroom: in principe vind ik de blauwe de mooiste, maar die is mij te opvallend voor allerlei geuniformeerden. Zwart vind ik minder stijlvol dan zilver, zeker door de meegespoten deurstijlen. Heb je al over rood nagedacht? Ook opvallend, maar ziet er wel goed uit http://www.skoda.com.au/images/octaviars-gallery-7.jpg
Heeft overigens hetzelfde nadeel met die deurstijlen.

Rood, mmm ja wel over gedacht maar wordt redelijk snel dof, ik moet in ieder geval metallic hebben das een vereiste voor de lease hier.

Ik heb Plaza een pm gestuurd dat ik wel eens wil kijken voor ik definitief ja zeg tegen blauw, ik ben benieuwd hie ie er in het echt uitziet, is denk ik de auto van Richyk geweest of heb ik het mis.

GTJ

Lid
Grijs is te saai voor een RS, zeker als je een combi neemt.
Blauw of zwart zou ik nemen maar zwart zie je alles op.

Onzin, in grijs ziet een RS combi er super uit! :) als je de zwarte neemt, die is SAAI en daar zie je echt alles op inderdaad!

Jeje

Lid
zwart is niet saai, je moet hem alleen wel regelmatig wassen want je ziet er veel op, mijne is zwart met 18 inch, echt niet saai.

Rood zou ik niet nemen wordt gauw dof, blauw is wel gaaf.

LenK

Forumguru
Een RS rijdt je in een echte RS kleur: Blauw of Geel.
Geel vind ik iets té (geel).
Race Blue zie ik regelmatig rijden, prachtige kleur, vooral met een beetje zon er op.

GTJ

Lid
zwart is niet saai, je moet hem alleen wel regelmatig wassen want je ziet er veel op, mijne is zwart met 18 inch, echt niet saai.

Mee eens, ik had 2 kleuren om tussen te kiezen, een zwarte en zilvergrijs en uiteindelijk gekozen voor de laatste. Zakelijk rijden we allemaal in zilverkleurige auto's en ik wilde eigenlijk niet uit de pas lopen! En zilvergrijs hoef je niet elke week te wassen en je ziet de steenslag en de eventuele krasje nauwelijks! En dat een zilvergrijze RS Combi saai is.... vind ik echt onzin! De auto ziet er in zilvergrijs mooi en dik uit! Blauw vind ik ook mooi, maar daar rij je mijns inzien zo mee te koop! Valt wel erg op!

Belgie -- Winschoten (uurtje of 4) :)

!Škoda!

Actief lid
Een RS rijdt je in een echte RS kleur: Blauw of Geel.
Geel vind ik iets té (geel).
Race Blue zie ik regelmatig rijden, prachtige kleur, vooral met een beetje zon er op.
Mee eens... Ik baal dat mijn Octavia niet in die blauwe kleur kon, anders was hij zeker blauw geworden.
(Nu is het donkergroen)
Die blauwe kleur is heel erg mooi, met een "extra dieptewerking"

Bovenaan Onderaan