Kleurkeuze Octavia RS Combi

___JC___

Forumguru
Naar mijn mening staat elke auto een andere kleur weer beter...

Ik heb hiervoor een grijze Octy RS I gehad en die kleur stond m er goed! Vervolgens zijn 60% van de nieuwe auto's in het zilver geleverd inclusief de hele Ford modellen lijn..

De nieuwe RS vind ik in het blauw gewoon mooier. Zal met de lijnen van de auto te maken hebben.

Een oranje Lamborghini Murcielago of Lotus Elise is erg mooi. Octy II RS zou er niet uit zien in het oranje.
:laugh:

Roel

Lid
Naar mijn mening staat elke auto een andere kleur weer beter...

De nieuwe RS vind ik in het blauw gewoon mooier. Zal met de lijnen van de auto te maken hebben.
:laugh:

Hier sluit ik mij volledig bij aan: racing blue is de mooiste kleur voor de O2 RS (maar ook voor de Audi RS6 station).

plaza

Forumguru
Ik zal zeer binnenkort een paar foto's er op zetten.
( moet trouwens eerst even kijken hoe dat moet , en het is inderdaad de
auto van richyk geweest)

Racer

Lid
Toen ik de blauwe zag rijden, was ik op slag verliefd. Wat een auto, wat een kleur (vooral als 'ie net gewassen is). Er staat er hier vlakbij eentje (op de oprit), het levert altijd positieve reacties op. Topper.

Racing blue rules!

Ik neem blauw ben eruit.

Ik ging vanavond tanken en wat stond er bij die benzinepomp....... ja iedereen raad het al een boom.

Maar wat stond ernaast..... een vuilnisbak.

En daarnaast stond een blauw splinternieuwe Os RS tdi blauw met zilverkleurige dakrails. was helaas niet zo goed te zien omdat het al donker was.

Ik dus snel afrekenen want hij reed weg, wilde even kijken hoe het er van achter en voor in het donker uitzag.

Mijn tankpas haperde 5 keer, ik dacht dus die haal ik nooit meer in.

Maar toch gelukt, klein beetje doorgereden en ik zat achter hem. Hij was duidelijk nieuw en aan het inrijden want hij reed rond de 100.

Het zag er super uit dus ik ben verkocht.

Desperado

Forumguru
Mooi....ik ga er niet te veel naar kijken , dan wil ik hem ook en dat vind mijn portemonnee niet goed :tongue:

JinxRS

Lid
Mja ik kan je keuze alleen maar bevestigen, ik vind blauw ook het mooist. Een goeie tweede is wel zilver ook heel slick. Let wel op, dat blauw laat snel zien hoe vaak jij je auto wast (of niet). Dus als je veel onderweg ben en niet altijd tijd heb om die bak te wassen dan is zwart misschien weer een betere keuze.

succes met je auto, het is een lekkere bak om in rond te rijden

Mja ik kan je keuze alleen maar bevestigen, ik vind blauw ook het mooist. Een goeie tweede is wel zilver ook heel slick. Let wel op, dat blauw laat snel zien hoe vaak jij je auto wast (of niet). Dus als je veel onderweg ben en niet altijd tijd heb om die bak te wassen dan ik zwart misschien weer een betere keuze.

succes met je auto, het is een lekkere bak om in rond te rijden

Ik denk dat ie vuil ook wel mooi is, maar heb een goede wasstraat gevonden gisteren, daar gooi ik hem wel doorheen.

Heb je misschien een komplete foto van jouw auto van de zijkant en de achterkant, dan wil ik eens kijken hoe doe achterspoiler staat.

Misschien kun je die foto bij je profiel zetten, wie weet zet ik er dan ook een op.

Alvast bedankt!!

Bovenaan Onderaan