Kleurkeuze

Noord26

Forumguru
Kleurkeuze is toch persoonlijk; wat hebben Russen daarnaast met je persoonlijke keuze te maken?

• Leuk
Waarderingen: CDK

Frenk21

Forumguru
Helaas oude info, platin grey is niet meer leverbaar en de nieuwe kleuren moon white en metal grey staan er niet bij

Met Google translate kan je het ook nog een beetje begrijpen als je de plaatjes niet wil zien :jaja:

Ik vind het in ieder geval een mooie collectie foto's van alle mogelijke kleuren die leverbaar zijn op de O3 die behulpzaam zijn met mijn keuze voor een kleur.

Verschil tussen Moon White en Candy White lijkt mij op een foto niet echt zichtbaar en tja, Metal Grey die bestaan nog niet op een O3...:thumbsup:

Joske

Forumguru
Met Google translate kan je het ook nog een beetje begrijpen als je de plaatjes niet wil zien :jaja:

Ik vind het in ieder geval een mooie collectie foto's van alle mogelijke kleuren die leverbaar zijn op de O3 die behulpzaam zijn met mijn keuze voor een kleur.

Verschil tussen Moon White en Candy White lijkt mij op een foto niet echt zichtbaar en tja, Metal Grey die bestaan nog niet op een O3...:thumbsup:
en wat is dit dan? ;)

metal grey O3.png

VWim

Forumguru
En als iemand vol goede bedoelingen een link post met daarin een foto van vrijwel iedere beschikbare kleur in een topic dat heet "kleurkeuze" dan krijgt hij de opmerking naar zijn hoofd geslingerd "Wat moet ik met die info?"

Fijne kerel ben jij :D

ps: het is je toch wel opgevallen dat je iedere kleur kunt open klikken en dat je dan een foto te zien krijgt? Al typend realiseer ik me dat jij waarschijnlijk niet zoveel met kleur heb, je hebt tenslotte een kleurloze auto gekozen ;).

Bovenaan Onderaan