Frank
Forumguru
Probleem is dat dat (net als de kleuren in het boekje) een render is...
Dat probleem hou je zelfs met foto's, alles valt of staat met de ingestelde witbalans van de camera. En als die goed is zit je nog naar een niet gekalibreerd scherm te kijken. Er zijn daarom zoveel variabelen dat je het nooit overeenkomstig met de werkelijkheid op je scherm kunt krijgen.Probleem is dat dat (net als de kleuren in het boekje) een render is...
Heb is een vraag, niet meer dan dat...En als iemand vol goede bedoelingen een link post met daarin een foto van vrijwel iedere beschikbare kleur in een topic dat heet "kleurkeuze" dan krijgt hij de opmerking naar zijn hoofd geslingerd "Wat moet ik met die info?"
Fijne kerel ben jij
ps: het is je toch wel opgevallen dat je iedere kleur kunt open klikken en dat je dan een foto te zien krijgt? Al typend realiseer ik me dat jij waarschijnlijk niet zoveel met kleur heb, je hebt tenslotte een kleurloze auto gekozen .
En op mijn mobieltje heb ik geen foto's gezien
ja, maar renders zijn er meestal heel erg naast.Dat probleem hou je zelfs met foto's, alles valt of staat met de ingestelde witbalans van de camera. En als die goed is zit je nog naar een niet gekalibreerd scherm te kijken. Er zijn daarom zoveel variabelen dat je het nooit overeenkomstig met de werkelijkheid op je scherm kunt krijgen.