Captain Hook
Forumguru
Reed de straat uit, bochtje om en ik hoorde al een soort van knakgeluid.
En bij de volgende bocht nog een hardere knak en vervolgens kloink op de straatstenen.
WTF?!? Auto aan de kant en daar lag een afgebroken stuk van de voorveerpoot.
'gewoon' afgebroken.
Da's balen.
En zo te zien aan het breukvlak (de verkleuring) was er al eerder sprake van deformatie.
Metaalmoeheid? Tja, wie weet?
Afijn, de Skoda garage gebeld, oh nee, dat heet tegenwoordig A-point.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/holsch-lelystad-ter-ziele.33407/#post-703607
om een afspraak te maken om dit zo snel mogelijk te fixen.
Ik zag dat het onderdeel een paar tientjes kost en de servicemedewerker gaf aan dat het 1-2 uur werk zou zijn. Maar, en nou komt het, over twee weken hebben ze tijd!
En zolang moest ik maar geduld hebben....
Het was trouwens niet verstandig om er nog mee te rijden zei de 'service'medewerker.
Afijn, maar wat andere garages gaan bellen of die wel tijd hebben. Morgenochtend bij een 'vakgarage' langs (hier op het industrieterrein), die zou wel binnen 2 dagen dit kunnen repareren.
En bij de volgende bocht nog een hardere knak en vervolgens kloink op de straatstenen.
WTF?!? Auto aan de kant en daar lag een afgebroken stuk van de voorveerpoot.
'gewoon' afgebroken.
Da's balen.
En zo te zien aan het breukvlak (de verkleuring) was er al eerder sprake van deformatie.
Metaalmoeheid? Tja, wie weet?
Afijn, de Skoda garage gebeld, oh nee, dat heet tegenwoordig A-point.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/holsch-lelystad-ter-ziele.33407/#post-703607
om een afspraak te maken om dit zo snel mogelijk te fixen.
Ik zag dat het onderdeel een paar tientjes kost en de servicemedewerker gaf aan dat het 1-2 uur werk zou zijn. Maar, en nou komt het, over twee weken hebben ze tijd!
En zolang moest ik maar geduld hebben....
Het was trouwens niet verstandig om er nog mee te rijden zei de 'service'medewerker.
Afijn, maar wat andere garages gaan bellen of die wel tijd hebben. Morgenochtend bij een 'vakgarage' langs (hier op het industrieterrein), die zou wel binnen 2 dagen dit kunnen repareren.