Klopjacht op Yeti!

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Ik snap het niet helemaal. Ik heb mijn al mijn vallen gezet, ga ik vanavond kijken zie ik dat er maar drie vallen staan ipv de zeven. En ik het kadertje links staan opeens vier vallen. Nadat ik mijn vallen heb gezet moet je ze bevestigen wat ik ook doe. Iemand anders ervaringen hiermee?
Tsja als je een muizenval zet met kaas , is de kaas er ook wel eens afgegeten en is de muis toch niet in de val !
En de Yeti is echt slimmer dan een muis ........ dus je moet het nog slimmer aanpakken.:laugh:

Fabia

† In Memoriam
De site van de nachtjacht doet het niet meer. Verder dan 100% geladen gaat íe niet meer. Ik hoop dat de site snel weer online is want ik wil mijn vallen zetten.

Fabia

† In Memoriam
Nu is de site weer online. Misschien is dat ook wel het antwoord op mijn vallen vraag. Je denkt dat alle vallen bevestigd zijn maar dat is dus niet zo. Je kan extra vallen verdienen maar soms gaat de site niet naar facebook, hyves etc. Waarschijnlijk dan net overbelast vermoed ik. Ik heb nu tien vallen staan, hopelijk blijven ze ook allemaal staan deze keer.

Skodadude

Actief lid
Nu weer 2x Heet en 1x Beet.
Alle vallen weer gezet en vanochtend geen problemen gehad met de website.
Nu lekker slapen en afwachten.

tweeling

Nieuw lid
yess, 22 x beet en 4x heet, het gaat wel heel Yeti nu....super!
Op naar Amsterdam!

veel succes jullie allemaal! :-)

djmshell

Senior Member
22 x beet????? Ik heb net mijn vallen voor vanavond gezet en kreeg een melding U mag maar 10 vallen zetten:confused:

Fabia

† In Memoriam
Niet echt dus. De yeti vond het nodig om precies tussen twee vallen door te rijden. Dus 4x heet 1x bingo.

Skodadude

Actief lid
Weer 1x Beet en 2x Heet.
Het lijkt alsof ze het steeds moelijker willen maken.
Hint van Amersfoort naar Hilversum is een bekende plek voor mij, Yeti is niet exact over plek van foto gereden.
Blijft wel een leuk spel, ben benieuwd wanneer de winnaars wat horen.

Goede Jacht vanavond.

the joker

Nieuw lid
Gister maar slechts 3x beet en 6x heet. Dus ten minste de bonus vallen:)
Jammer maar ik heb nu in totaal 30x beet.
Vandaag moeilijke route!:(
Jullie suc6;)

Fabia

† In Memoriam
Ik denk dat de Yeti langs de bloembollen velden gaat rijden en misschien ook wel langs de Keukenhof. Maar dit is inderdaad een moeilijke route met veel mogelijkheden.

Fabia

† In Memoriam
Wil ik net gaan kijken naar de route van de Yeti krijg ik de site niet geopend. Ik denk dat er meer mensen kijken dan de site aan kan. Wel jammer, had het graag live gevolgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan