Knipperlicht buitenspiegel licht op bij afspuiten

Cordoba

Forumguru
Een halve meter afstand moet ruim voldoende zijn, om bijv. lakschade te voorkomen Wagoneer. Wat je wel houd, is dat door de druk/snelheid het water op plaatsen komt waar normaal geen water komt.

Tom RS

Forumguru
Dat is wat ik ook bedoel. Als je b.v. de spiegel afspuit en toevallig vanop een meter in de spleet tussen het glas en de behuizing mikt bestaat de kans toch wel dat het mis gaat, achter dat glas zitten toch wel wat draadjes.

ertromp

Forumguru
Ik denk eerder zoals @Antera aan een lekspanning.
Ik clean al vele jaren auto's met een JD reiniger en zelfs de motorruimte doe ik er mee en nooit geen problemen gehad.
Belangrijkste is om met beleid te werk te gaan.
Hier zit iets niet goed in de spiegel

fastpeter

Forumguru
Het probleem zoals omschreven wordt is mij ook bekend maar komt puur omdat als je de sleutel in je zak hebt en je met je hand palm of ander geleidende vloeistof de hendel raakt gaat de auto op slot en raak je hem heel kort aan (water) dan geeft jij kort een signaal (sluit puls) en doe je dat iets langer dan krijg je een open puls,
echter dat heb ik niet gehad met water dus het geleid gewoon heel kort even.

Leg de sleutel maar eens in je auto dan sluit hij helemaal niet en kan het niet gebeuren

CDK

Forumguru
@fastpeter, wat jij nu schrijft heb ik ook, maar weet niet of TS dit bedoelt, want ver- of ontgrendelen dat hoor je aan het geluidssignaal, TS geeft aan dat alleen de oranje lampen in de spiegels oplichten....

VWim

Forumguru
Het geluidssignaal is in- en uit te schakelen bij de 03 via het menu van je navigatie. Ik veronderstel dat dit bij een normale radio ook mogelijk is.

CDK

Forumguru
@VWim, klopt helemaal, maar ik neem aan dat je de 'kloink' van het openen of sluiten van de centrale vergrendeling toch ook wel hoort.... En dat vermeld de TS niet.

Bovenaan Onderaan