Knopje op stuur

Arjan1985

Forumguru
Het is ook wel grappig toch, hoe verschillend mensen kunnen zijn. Ik ben van het type trial and error. Dus gewoon simpel weg overal op drukken en kijken wat er gebeurd. Enige wat ik nog niet durf is die rode SOS knop indrukken.

En met de ontwerp gedachte KISS (keep it stupid simple) van de ontwerper of ontwikkelaar van het systeem zou RTFM bijna overbodig moeten zijn.

Magic666

Actief lid
Zo heb ik er eergisteren voor gezorgd dat ik in het midden al mijn rijgegevens kwijt ben... .ik zie nu de actuele snelheid..
Maar om die nou 3x in beeld te hebben is ook wat overdreven....
nadeel: geen idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb :D

Gisteren ff snel gebladerd door de FM maar kon het zo 123 niet vinden... vanaf aankomend weekend slecht weer dus tijd om ff in de auto te zitten en te zoeken wat ik nou heb gedaan.... :D

TDA

Actief lid
"Enige wat ik nog niet durf is die rode SOS knop indrukken."

Heb ik wel gedaan! :DPer ongeluk dan wel, maar goed.... Als je die dus indrukt gaat de auto een noodnummer bellen, dat zie je ook in infotainment display. Ik heb hem maar zo snel mogelijk weer opgehangen :censored:

Maar wat ik dus niet wist......Dat SOS knopje is helemaal geen knopje maar een klepje (bij mijn Octavia i.ig.). Als je die indrukt klapt hij open en daaronder zit de daadwerkelijke rode SOS knop!!

Bij mij ging het mis omdat het kunststof deel waar de SOS knop inzit nogal eens wil kraken. Ik zat daar dus een beetje aan te rommelen en op te duwen. Dat duwen moet je dus niet doen, want daarmee druk je de SOS knop stiekem in zonder dat je het in de gaten hebt!

Maar goed, wel weer wat geleerd.

Volgens mij kan je daar mee een Barge Uitvoeren

PizzaPieter

Forumguru
Voor zover ik weet, kleine Heino, kun je daarmee heel snel bij het menu komen om die (donders irritante) lane assist en snelheidsovertredingsmelding uit te zetten die volgens nieuwe regels standaard aan moet staan bij nieuwe auto's

Bovenaan Onderaan