Knopje spiegel afgebroken

gossy

Actief lid
idd als je het nog kunt vinden 2componenten epoxy is goed spul voor allerlei plastics geschikt.

Kijk voor de lol nog eens goed in de deur pockets en onder de stoel ( of liever laat iemand anders kijken - mijn vrouw vind altijd alles.. ) en in de rails van de stoel je weet maar nooit.

Onze eerste auto een Citroen ding was kraakschoon binnen maar vond ik aldaar erg veel kadootjes:
munten, knopen, gebroken veiligheids glas
en een kies..

Onze vakantie nu een maand of meer geleden maar dagen terug vond ik nog Lego ^^

Hakar

Donateur
@Lizden
Is echt niet dezelfde als die TS zoekt.
Kijk maar eens in zijn openingspost.

Blijf er bij dat TS moet gaan googlen op het opgegeven nummer, een andere gaat misschien wel passen, maar mist dan functies.
Voorzetje was die van zweden.
In Oost Europa ook wel te vinden, maar dan kost het wat moeite met heen en weer mailen in je beste boerenkool Engels.

Cordoba

Forumguru

[USER=29036]@Paaike
nieuw lid.
Omdat niet alle volkswagens gelijk zijn, zou het misschien handig zijn om aan te geven welk type je rijdt, welke uitvoering, en welk bouwjaar.
Om nog concreter informatie te kunnen geven is het misschien ook handig om aan te geven in welke regio je woont.
Zou je allemaal kwijt kunnen door de link te volgen; meet en greet[/USER]

Ik gok regio Eindhoven, meer specifiek Valkenswaard, en misschien wel in Dommelen. Nee, niet in mijn kristallen bol gekeken, maar zijn avatar laat het logo van de Dommelsch bierbrouwerij in Dommelen (gemeente Valkenswaard) zien.

Hakar

Donateur
@Cordoba goed gegokt denk ik.:jaja:

Gokken was niet nodig, @Paaike heeft zich reeds voorgesteld, en ook aangegeven in de regio Dommelen te verblijven :D

Buiten dat, ben ik niet zo bekend met recyclingbedrijven in die regio, en beperk ik me tot wat ik op het hele grote web kan vinden.
Wat voor mij wel zeker is, is dat @Paaike een schakelaar zou moeten hebben met het aangegeven nummer om de inklap functie van de spiegels te blijven behouden.

Cordoba

Forumguru
@Paaike Als ik het goed zie, gaat het alleen om het knopje, en is dus de exacte uitvoering niet zo belangrijk, omdat je het technische deel van de knop gewoon kunt laten zitten. Dan zijn waarschijnlijk de dealer of Vagtechniek in Nuenen de beste opties. Anders staat er in Zeeland (NB) een demontage-exemplaar waarbij niet het inklappen van de spiegel kan, maar als je alleen het knopje over kan zetten maakt dat niet uit.

1f8d99af2c523e7a575ee0b905be6a71.jpg

Klik voor de gegevens.
En ook in Uden staat een mogelijke donor:
0a8990fb85fb96dcf4b88bc1894ac1ba.jpg

In Gemert staat ook een exemplaar, maar die lijkt een binnenbrand gehad te hebben, dus geen idee wat daar nog bruikbaar van is, en van die aanbieder heb ik veel hoge prijzen gezien, dus lijkt me niet de beste keus, al zie ik daar ook nog een ander exemplaar staan.

Voor elk autodemontagebedrijf geldt: neem eerst contact op, mogelijk dat de onderdelen die je zoekt al verkocht zijn, of dat de auto niet meer beschikbaar is en de restanten reeds zijn afgevoerd, en dan ga je voor joker naar dat bedrijf.

Bovenaan Onderaan