Knoppen of touchscreen.

Bakkertje

Forumguru
In de test hebben ze niet eens een Renault meegenomen.. Nog nooit zo'n slechte navigatie door een touchscreen meegemaakt als bij de Renault..

Tees

Donateur
Ik sluit me van harte aan bij iedereen hier: fysieke knoppen voor de belangrijkste functies. Óók op het stuur (want die worden ondertussen soms ook vervangen door swipes).

Ik vind het bij m'n O2 nog prima als ik onderin beeld 2 of 3 knoppen heb (die ik trouwens met fysieke knoppen kan bedienen), dat is nog wel makkelijk te vinden. Maar door een menu heen gaan om bijv de temperatuur te veranderen :nono:

Gelukkig is m'n O2 nog van de 'vooral fysieke knoppen'-generatie :-)

JeSko

Forumguru
Dat wisten velen onder ons natuurlijk al @Rosinfield maar deze cijfers bevestigen het nog maar eens, mooi artikel. Het is ook zo krom als wat, men word beboet om het gebruik van de smartphone achter het stuur, maar fabrikanten laten alles wel werken via touchscreen tegenwoordig. Krom krom krom.

Er zijn trouwens geen excuses meer, je kan tegenwoordig alles inspreken, zelfs in mijn 23 jaar oude Honda, smartphone gaat in de ingebouwde houder die in mijn pioneer systeem zit, deze connect met de bluetooth en ik kan zonder handen GPS gebruiken dmv spraakbediening en de telefoon bevelen geven indien nodig. Kostprijs van dit alles was 150 euro.

20230116_130804.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan