RonaldSkodiaq
Donateur
Ja in het instructieboekje zie ik het wel staan de eerste 1500 km. Vreemd dat de chef werkplaats dat verteld terwijl ik er niet om gevraagd had. Verwacht zondag tegen de 1000 km aan te zitten dus even kijken wat kan.
Auto staat al bij de dealer en dan toch nog 8 weken wachten?
Dat zou ik niet volhouden.
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is (ik heb een pagina of 6 teruggebladerd) maar kan iemand mij vertellen waarom de Kodiaq ineens nog weer bijna 6k duurder is geworden? Hij is nu in totaal zo'n beetje 8k duurder als toen hij net uitkwam. Eigenlijk een beetje belachelijk als je het mij vraagt.
Hij is geen 6K duurder geworden, wel duurder. Probleem is dat de 1.4 125pk TSI en bepaalde combinatie's motor/versnellingsbak niet meer leverbaar zijn, zoals @Sk_Hans hier boven ook zegt.
Prijslijst Kodiaq Business Maart 2017
Bekijk bijlage 66856
Prijslijst Kodiaq Business Maart 2018
Bekijk bijlage 66857
| Naam | Uitvoering | Motor | Productieweek | Leverweek | Besteldatum | Bevestigd door dealer? | Geleverd
| Base77 | Ambition business quartz grey| 1.4 125pk | Eind mei | Eind Maart | ja midden juni| Pas eind november ivm andere lease
Sierlijsten
Driver mode
Addaptive cruise control
Travel assistant
Afneembare trekhaak (do)
Rij even langs de dealer morgen en noteer de KM stand. Straks wordt hij zolang ingezet als demoKan ik hem al na 3 maanden krijgen maar omdat mijn huidige lease nog niet afgelopen is mag ik hem vanachter een hekje in Roosendaal gaan bekijken voor 5 maanden .
Rij even langs de dealer morgen en noteer de KM stand. Straks wordt hij zolang ingezet als demo