Ik had vanmorgen omstreeks 10:55 een melding over een spookrijder op de A2, maar die is opgelost en heb ik vandaag niet meer gehoord. Ik heb ook vandaag verder niet meer gereden . Wel heel raar dat hij blijft herhalen...spookrijder
Probeer het ook eens - als op een mistige ochtend de spiegels beslaan - zonder de achterruitverwarming aan te zetten. Dikke kans dat ze wel degelijk gaan verwarmen (voor een minuut of 10). Zo werkt het in elk geval wel bij mijn F2c en ook bij de voorafgaande O2c.
Ik meen me te herinneren dat een forumlid een tijd terug ook klaagde over een vreemd geluid, dat kwam toen doordat een ventilator op de microfoon voor de spraakversterking gericht stond. Grote kans dat het iets anders is, maar je zou het even kunnen controleren.Mijne maakt een heel irritant geluid als hij op een bepaalde stand koelt. Hebben anderen dat ook ? Komt uit de ventilatie bij de voorruit. Als je hem dan harder zet gaat hij fluiten.
Daarnet, na een restaurantbezoek, een in de zon geparkeerde beer opgestart en vastgesteld dat de airco geen zin meer had...
Hebben ze dan het systeem gevacumeerd ?Een lek lek werd niet gevonden,
Hebben ze dan het systeem gevacumeerd ?
Als het systeem vacuum gezogen wordt, horen ze dat zo een poos te laten staan en dan het vacuum te controleren.
Dan weet je of er een lek is, maar als er een lek is, mag het systeem niet gevuld worden!
Als het systeem vacuum gezogen wordt, horen ze dat zo een poos te laten staan en dan het vacuum te controleren.
Dan weet je of er een lek is, maar als er een lek is, mag het systeem niet gevuld worden!
Van oudsher herken ik hiervan de beperkte tijdsduur van ca. 10 minuten. Dat het contact aan moet staan is niet zo onlogisch en dat daarbij meestal ook de motor draait ligt ook voor de hand - beter voor je accu...*Maximale werkingsduur van 15(?) minuten
*Alleen ingeschakeld bij een buitentemperatuur van <10ºC
*Alleen met draaiende motor