Heeft iemand ook last van krakende speakertjes in de voordeuren bij een Canton systeem? Gaat om dat kleine speakertje waar ook het canton logo op zit. Met name met wat meer bass in muziek is het af en toe niet aan te horen. Op het moment dat je er tegen duwt is het weg, dus er trilt iets mee. Lijkt erop alsof het in het led randje zit wat net boven de speakertjes langs loopt..
@Deke vervelend v de storing. Gauw laten verhelpen. Stoel wil bij mij ook nog niet. Moet Het boekje er maar eens bij pakken.
Wat zei de handleiding? Er schijnen wat magische handelingen te zijn om dit werkend te krijgen.
Volgens mij is dit een feature, not a bug. Zoek maar eens in eerdere posts en het levertijden topic
Dank SonnyBBQ. Dat was exact de informatie die miste. In de Octavia was het SET + nummer tegelijk. Vandaar dat het niet werkte.De juiste handeling is eerst op set drukken en dan binnen de 10 seconden op het gewenste nummer. (niet gelijktijdig) Je krijgt dan een signaal ter bevestiging.
Heb er een nieuw probleem bij. Mijn brandstofmeter doet het niet meer. Heb dit al 1 keer eerder gehad (maanden geleden), maar toen was het na stoppen en opnieuw starten weg. Nu weigert hij al 3 dagen dienst. Actieradius in maxidot loopt wel terug.
Wordt dus weer een ongepland bezoek aan de dealer. Dit wordt al mijn 7e ongeplande bezoek aan de dealer (11 maanden oud, 37000km).
Update 11.00u: woensdagochtend naar dealer voor diagnose. Hoop dat het iets kleins is wat ze direct op kunnen lossen.
Alweer 1500 km verder. Rijdt erg soepel. Ik heb wel 2 irritatiepunten en dat is
- het "lossen" van de autohold. Als ik dit doe door heel zachtjes het gaspedaal aan te raken dan gaat dit heel soepel. Als ik wat vlotter weg wil vind ik dat soms wat ruw. Lijkt dan dat de blokken wat kleven oid. Weet nog niet zo goed of dit zowel bij koude schijven of alleen bij warme schijven is. Weet ook niet goed wat ik eraan moet doen.
- op de achterkant van de bestuurdersstoel zitten halverwege de rug twee puntjes die van binnenuit tegen het leer drukken. Kan het terugduwen...maar komt direct weer terug.
Herkenbaar?