MaxN
Donateur
Het is in elk geval de snelste 7-zits SUV ter wereld op de Ring.
Ik heb daar al een paar keer es op de autostrade tegen gespeeld en das toch 1 Vd weinige auto’s dat mij kan bijhouden seDie heeft een buurman van mij ook en die vindt het een fijne auto, maar snel een bocht door is niet echt te doen.
Iets te comfortabel naar zijn zin.
Haalt ie dat zonder bij te moeten laden?Een Volvo xc90 T 8 wil ik er es zien rondrijden
Dat is rechtdoor he! Daar kan elke auto met vermogen hard rijden, zolang er geen bocht in zit.Ik heb daar al een paar keer es op de autostrade tegen gespeeld en das toch 1 Vd weinige auto’s dat mij kan bijhouden se
Dat ken ik al, wanneer ik m'n RS in sportmodus zet. Was echt niet nodig, maar ja, het zat erop.Met stoer geluid via de speakers voor nog meer auto-beleving .
En een 240 pk diesel is nu ook al geen dieseltje meer he. Een auto die RS pretendeert mag klinken vind ikgewoon afzetten die handel maar op een diesel vindt ik het wel eens leuk..
De lampen van de Kodiaq RS lijken namelijk anders dan die van een reguliere Kodiaq met led-koplampen en bevatten verticale elementen die het geheel de uitstraling geven van Audi's Matrix-led-units. De kans is groot dat deze lampen ook op andere Kodiaqs leverbaar worden bij de eerste facelift of modeljaarupdate, maar de RS is de eerste die ze standaard meekrijgt.