Dank voor de felicitaties allemaal!
Zal wel iets minder actief worden hier, want een asielzoeker moet een pas op de plaats maken natuurlijk
Na 22 jaar VAG is dit wel andere koek, zal wel met m’n midlife crisis te maken hebben??
Ik zal tzt wel een topic openen voor de RAM met m’n bevindingen.
Om een antwoord te geven op de vraag waarom het Kodiaq project voor mij uiteindelijk op Project niX uitgedraaid is...... Het is een goede auto, maar motorisch is er niet van te maken wat ik op voorhand voor ogen had.
Tevens heb ik wat lichamelijke ongemakken waar ik verder niet op in ga en die extra hinderlijk zijn tijdens het rijden in de Kodiaq.
Een RAM heeft niets wat ook maar met sportiviteit te maken heeft, dus ik ga er ook niets aan doen. Bij aflevering zit er als enige extra een open pijp onder en verder niets. Alle fabrieksopties zitten er op en het is de Crewcab uitvoering dat wil zeggen de ruimste cabine.
Het is een Mild Hybrid versie (eTorque) dit is omdat het met zo’n 5.7 Hemi best wel behelpen is. Nu helpt de elektromotor bij het wegrijden en het schakelen een klein beetje mee met 175 extra Nm koppel