Vanmorgen even om de hoek wezen kijken bij Project X. Ziet er indrukwekkend uit die matte folie. Nu lag er nog een laagje condens op maar ben heel benieuwd naar de looks bij zonlicht.Eerst Ride-On anti lek en balanceer gel in de banden laten spuiten hier voor de deur.
Ik ben ook benieuwd, en zeker bijv. als je als je een warme zomerdag hebt of op vakantie in zuid Europa met temperaturen van 35+
Maar hoe is de uitlaat nu?
Ook benieuwd hoe het is na maanden stilliggen in de opslag, dus of ze zich na elke wissel van zomer naar winter v.v. eerst weer moeten "zetten".Ben benieuwd hoe het na 1 of meerdere dagen stil staan is
Elke dag een paar keer heen weer rollen door de garage!Ook benieuwd hoe het is na maanden stilliggen in de opslag, dus of ze zich na elke wissel van zomer naar winter v.v. eerst weer moeten "zetten".
Mag ik vragen waar je dat heb laten doen met die gel @Corné de Kluijver ? Wellicht heb ik er ook interesse in namelijk
Meest benieuwd ben ik nog wat het met het aluminium doet ?
Kijk vrachtwagens hebben in algemeen stalen velgen en geen LM.
Dus ben benieuwd wat het voor ravage achterlaat op het aluminium in de loop van de tijd.....
Ook benieuwd hoe het is na maanden stilliggen in de opslag, dus of ze zich na elke wissel van zomer naar winter v.v. eerst weer moeten "zetten".
Ben benieuwd hoe de bandenman gaat reageren als hij een band moet gaan vervangen ?
Want die bende die er ingespoten word met zo'n spuitbusje ipv reservewiel zijn ze geheel niet over te spreken en als je dan komt voor reparatie omdat er een schroef inzit dan zit je vast aan een nieuwe band.
Dan vind ik ook altijd het fijnst en extra dokken deert me niet, maar heb wellicht gemist welke firma dit dan heeft gedaanBij me thuis voor de deur, maar daar rekenen ze wel extra voor uiteraard.
Ik heb Ride-On NL via de chat op hun Facebook pagina benaderd en daar ook rechtstreeks de afspraak mee geregeld. Je kan ook vragen of er een dealer bij je in de buurt zit natuurlijk.Dan vind ik ook altijd het fijnst en extra dokken deert me niet, maar heb wellicht gemist welke firma dit dan heeft gedaan
Oké maar zoals gewoonlijk nog niet overtuigd.Je kan het enigszins vergelijken qua structuur met nog niet uitgeharde kit, alleen vloeit het mooier dicht.
Oké maar zoals gewoonlijk nog niet overtuigd.
Wat nu als ik zoals laatst met bijna nieuwe band een schroef erin rij en band dus lek.
Dan word nu band van velg gehaald en schroef verwijderd en aan binnenkant van band een plakker gevulcaniseerd !
Maar door dat spul van jou vraag ik me dus af of die plakker dus nog geplakt kan worden of dat ik hierdoor aan een nieuwe band vastzit....??