Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Heel gaaf (op FB gevolgd, dit forum een tijd niet gevolgd door drukte).



zikcssm3chft9.jpg


Zo staan ze onder mijn Cupra momenteel, moet met een andere diffuser ook mogelijk zijn bij jouwe toch?

Even inbreken (sorry voor de offtopicheid): juist! Zo heb ik het voor de Octavia ook in gedachten (eind september eens bij PM Performance geïnformeerd voor zowel deze als het trekpaard (V6 roffel mag wel wat meer) toen ik er toch was om de S2000 Invidia te laten RVS lassen (pijp los van flens door Frans drempeltje waarschijnlijk).

Heb je nog foto's van de achterkant?
 

CDK

Forumguru
Vandaag even bij @Antera in Dongen langs geweest :)

Zo zag het er uit toen ik aan kwam, ja klopt het Beertje is toe aan een wasbeurt ;)

AB8B62B4-801C-4B80-B9C2-28B4CB62BE65.jpeg

En zo zag het er uit toen ik vertrok :)

DABE4BD7-E501-4D39-85F8-CAFC6602E296.jpeg

Rondom 4 centimeter naar beneden, niet zozeer voor de looks, want naar mijn mening hoeft een SUV niet zo nodig verlaagd te worden, maar voor wat meer stabiliteit.

De auto is voorzien van DCC en dat volstaat perfect tot 150/160km/h, maar zo nu en dan als ik eens gas geef en daarboven kom dan deed de koets zelfs met DCC op sport toch wel veneinig wiebelen en in flauwe snelweg bochten had ik last van meer bodyroll als me lief was. Vandaag dus op de bestaande DCC dempers een custom Eibach Pro set gemonteerd. Het OEM comfort is mede door de instelbare demping behouden en de bodyroll sterk geëlimineerd. Ben er zeer content mee, qua comfort / demping vergelijkbaar met een KW Streetcomfort schroefset, alleen nu dus niet in hoogte instelbaar.
 

CDK

Forumguru
Omdat ik vandaag toch al lekker bezig was en ik bij @Antera vandaan 2 setjes H&R spacers mee naar huis genomen had........, maar direct de “winterset” er onder geschroefd met rondom 20mm per kant aan spoorverbreders er op geschroefd. Heb voor een zwarte versie gekozen omdat de naven en de remklauwen op termijn toch gespoten gaan worden en deze dan alvast een grondlaagje hebben ;)

Bijgevoegd nog wat sfeerplaatjes, zoals jullie kunnen zien zijn het spacers met centrering die d.m.v. 5 bouten op de naaf geschroefd worden en de wielen zitten vervolgens weer met de OEM bouten aan de spacers geschroefd.

7CA75751-FD22-48EA-9979-2EE1447D7890.jpeg

C438E5DF-F070-4880-A6EA-F26CF6C9C9DD.jpeg

39265C40-0B67-4E39-BD0E-1A6266BDCB22.jpeg

47F08BE7-6D60-4076-AD04-48CB291A4247.jpeg

7A9D95B5-3396-4E67-AD23-01E23789F3F7.jpeg

4628F61A-086B-4F31-AA63-5F31E4606502.jpeg
 

H@RM

Senior Member
Rondom 4 centimeter naar beneden, niet zozeer voor de looks, want naar mijn mening hoeft een SUV niet zo nodig verlaagd te worden, maar voor wat meer stabiliteit.

Als je de voor en na foto's bekijkt schreeuwt die er eigenlijk om met die grote wielen.

Mooie aanpassing weer :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan