Heb je vaste layouts, of kun je die zelf bepalen? Ik rijd nu bijvoorbeeld altijd met de digitale snelheidsmeter in de maxidot, maar vind het irritant dat ik dan nergens kan zien waar de radio op is afgesteld. Dat kan ik dan wel in de split-screen van de navigatie aanzetten, maar dan ben ik mijn manoeuvres weer kwijt. Het zou voor mij pas echt meerwaarde hebben wanneer je hem precies zo kan instellen zoals je zelf zou willen.
Je hebt 4 profielen, Classic en 3 naar wens instelbare profielen. Je kan echt wat je maar wil in beeld krijgen.Heb je vaste layouts, of kun je die zelf bepalen? Ik rijd nu bijvoorbeeld altijd met de digitale snelheidsmeter in de maxidot, maar vind het irritant dat ik dan nergens kan zien waar de radio op is afgesteld. Dat kan ik dan wel in de split-screen van de navigatie aanzetten, maar dan ben ik mijn manoeuvres weer kwijt. Het zou voor mij pas echt meerwaarde hebben wanneer je hem precies zo kan instellen zoals je zelf zou willen.
Dus je zit nu al twee dagen in je wagen om een keuze te maken......??Je kan echt wat je maar wil in beeld krijgen.
Heel dik zo, en wat is die matte folie toch een goeie keus geweest!!