hemi24
Forumguru
Of ik blind ben of deze Kodiax stuk is, hahaha
En, gelukt?
Of ik blind ben of deze Kodiax stuk is, hahaha
Nou daar zijn we weer met een vraag;
Op mijn sportlieden business heb ik het functiepakket (WH9) erbij genomen. Naar mijn idee zat hier dus ook virtual pedal bij.
In het menu bij toegang heb ik ook de optie easy open. Deze staat aan.
Vanochtend stond mijn buurman mij al gek aan te kijken omdat ik de hele tijd die virtual pedal probeerde te vinden (lekker zwaaien met die beentjes) maar helaas zonder succes.
Weet iemand toevallig hoe ik zeker kan weten dat die virtual pedaal erop zit? Voordat ik zo het blijf proberen en het er uiteindelijk helemaal niet op zit.
Ik hoor het graag
Precies! Mijn Astra’s hadden dit allemaal. En ik meen écht dat de Kodiaq dit had maar sinds hij bij de dealer geweest is voor een beurtje het weg was. Als ik bovenstaande reacties lees zal het dan wel niet op een Kodiaq zitten…Volgens mij doet mijn kodiaq dat ook. Ventilator zachter bij telefoongesprekken.
Maar omdat iedereen zo stellig nee zegt begin ik te twijfelen. Zal eens testen.
Mijn Opel insignia die ik hiervoor reed deed het sowieso wel inderdaad. Dus komt mij wel bekend voor
Os dat een groen rondje met een p er in als je stil staat bij een stop licht bv ?Hill Hold is @#$=% BS nooit bestellen!!! Ook niet voor dit kleine bedrag.
Auto heeft standaard Auto Hold en dat is meer dan sterk genoeg voor de steilste heuvel / parkeergarage van waar ik ooit heb moeten wegrijden........