Appz
Nieuw lid
Een tijdje terug viel het me op dat de koelvin bij koud weer aangaat. Dit lijkt me niet vreemd bij het gebruik van de airco e.d. maar het vreemde eraan is dat de koelvin niet stopt, alleen pas na het uitzetten van de auto. Gisteren een rit van 70 kilometer met een draaiende koelvin gereden. Vanmorgen na een rit van ongeveer 60 kilometer met draaiende koelvin heb ik de auto uitgezet en weer aangezet en de laatste 20 km zonder problemen gereden.
Het is vooral te merken aan het feit dat het toerental van 0,7 naar 1.0 / 1.1 stationair gaat. Tevens merk ik aan verschillende dingen dat het niet helemaal lekker is. Als ik bijvoorbeeld rem en stuur reageert de stuurbekrachtiging niet optimaal. Tevens lijken andere (elektrische) systemen te weinig stroom te krijgen om optimaal te functioneren.
Het is vooral te merken aan het feit dat het toerental van 0,7 naar 1.0 / 1.1 stationair gaat. Tevens merk ik aan verschillende dingen dat het niet helemaal lekker is. Als ik bijvoorbeeld rem en stuur reageert de stuurbekrachtiging niet optimaal. Tevens lijken andere (elektrische) systemen te weinig stroom te krijgen om optimaal te functioneren.