Diagnose is inderdaad het thermostaathuis, daar zit de waterpomp aan vast dus het geheel zal moeten worden vervangen.
Wel flink balen zo vlak voor de vakantie, maar met een nieuwe zal het vast goedkomen. Het word wel in de dagen vlak voor mijn vakantie. Heb 20
Bedrijven gebeld en 1 kan er, toevallig is dit ook het adres waar ik voor mijn APK kom, in eerste instantie konden ze niet maar heb het gevoel dat ze me wel mogen en toch moeite doen voor me.
Heb ook de Pechhulp gebeld toen ik geen bedrijf kon vinden, ze begon aardig en vroeg voor welke periode ik een leen auto zou willen, ze ging even overleggen met de leiding en ze kwam een stuk minder aardig terug, ik moest alle bedrijven opschrijven die ik gebeld had en dan een verzoek indienen. Ik gaf nog aan dat ik tenminste niet last minute bel en nog 15 dagen heb dus dat dat me niet onaardig vanuit mijn kant leek, hoef niet direct morgen een auto ofzo pak de fiets wel. Maargoed, hopen dat het allemaal goed is, en anders toch een leen auto. Die krijg je als je 2 dagen voor vertrek pannen hebt. Maar ik ga liever met m’n eigen auto.
Heb ook nog even met de gedachte gespeeld nu dan maar een nieuwe auto te kopen en niet uit te stellen tot volgend jaar… maar ach.. word dan ook weer zo hals over kop.