Koelvloeistof lek/druk op het expansievat

Evagobo

Nieuw lid
@Cordoba ik ging naar de garage voor een piep bij m'n rechterwiel en het vermoede dat m'n koppakking lek was. Uiteindelijk was het rond de 1150 alles bij elkaar.
Koppakking en fuseekogel waren de duurste dingen dacht ik. Bonnetje ligt ergens in m'n huis. Koppakking was zo'n 550/600 dacht ik. De rest viel eigenlijk wel mee qua prijs.

Leuk bakkie is het hè :). Het is een stoere smurf, haha. De lampen achter zijn ook tof! IMG_3346.JPG

Tnx voor de info. Ik zie vanzelf wel of hij elektronisch is of niet dan haha. Las wel ergens dat je alle stekkers en kabels kan laten zitten als je hem schoonmaakt. Is wel wat vervelender schoonmaken, maar volgens mij hoefde je hem daarna niet in te leren met een vagcom.

Cordoba

Forumguru
Eva die achterlichten kon ik niet zien op je avatar :D Trekhaak zie je op de hatchback ook niet zoveel. De zwarte kunststof (bumperstrips, deurstrips) kan wel een voeding gebruiken om weer mooi zwart te worden. Als je interesse hebt: 19 augustus is er een Summer Detail Day in Berkel (paar minuten rijden vanaf Zestienhoven), met veel demo's en kortingsacties.

@verhulstr Deze heeft motorcode ATZ, AQW is als ik mij niet vergis de 3-cilinder.

verhulstr

Forumguru
AQW is een 4 cilinder......bij de auto waar ik gisteren bij stond was het deksel over de motor er af....kon geen gaskabel vinden...

verhulstr

Forumguru
Geen dank, aparte verschijning zo met die achterlichten en wielen.....zo zie je ze niet vaak. Heel veel plezier gewenst met de Fabia!

Bovenaan Onderaan