Als een waterpomp lek is, lekt deze ook tijdens afpersen.. Daarnaast is een externe lekkage ook te herkennen aan de roze aanslag...1e verdachte: waterpomp.
Die lekt niet onder druk zonder draaiende motor. Die lekt alleen als de motor draait; iets wat een garage wel zou moeten weten.
Als een waterpomp lek is, lekt deze ook tijdens afpersen.. Daarnaast is een externe lekkage ook te herkennen aan de roze aanslag...
Motor hoeft hier echt niet voor te lopen...Weet niet waar je deze wijsheid vandaan hebt?
Sorry als je je hierdoor aangevallen voelt, dit is dan je eigen ervaring.. Maar ik geef gewoon mijn ongezouten mening, graag of niet. Maar als je typt dat hij niet lekt tijdens afpersen zonder draaiende motor en dat de garage dit moet weten vind ik dit als ervaren vag monteur behoorlijke onzin... Vandaar de reactie....Beetje minachtige reactie hoor de suggestie van je over wijsheid. Komt behoorlijk passief-agressief over. Waarom doe je dat? Ik probeer alleen de topic-starter te helpen vanuit de eigen ervaring met dit zeer matige onderdeel van VAG.
Nee het dan ging om het verliezen van koelvloeistof via deze klep.