Kofferbakmat O3RS

Net wagen gaan halen bij dealer en alles bijna tiptop. enkele kleine euveltjes die morgen wel opgelost zullen worden bij kort langsgaan bij de garage opnieuw.

Nu 1 zaak die me wel raar leek ik dat ik de RS heb uitgerust met de variabele koffervloer + de Canton geluidsinstallatie.

Nu met deze configuratie zou er geen bestaande passende koffermat of schaal zijn.

Iemand die hier iets meer van weet of toevallig correcte referenties kent van een bestaan artikel?
Ik kon op het eerste gezicht niet onmiddellijk iets vinden.

s-line

Forumguru
Waarschijnlijk is de rubberschaal alleen voor een standaard koffferbak want de schaal heeft op staande randen en met de vlakke laadvloer heb je daar niet zoveel aan dan.

blokart

Senior Member
Ik heb de variabele kofferbak en heb gekozen voor de omkeerbare mat en ben er gelukkig mee, het past zonder probleem

Ik had het simply clever pack voor variabele koffervloer genomen. Hierin zit volgens site de omkeerbare koffermat, vuilbakje en multimediahouder. Door de optie Canton zou de koffermat vervallen. De optie simply clever zou dan enkel bestaan uit vuilbakje en de multimediahouder die al in het multimediapack zat. € 70 is dan wel heel veel voor een vuilbakje !!!!!

vw125

Forumguru
. Helaas ook geen nettenset mogelijk.... Ff tegenvaller. :shutup:[/quote]

Ik heb 3 weken geleden een netten set gekocht en ben er zeer teverden over.

Oh, waar maak je die aan vast dan? Ik heb mijn nettenset teruggebracht omdat de ogen wegvallen achter het verhogingsdeel waar de bovenste vloer op rust... Ook in de manual staat dat het nettenset niet past bij een variabele koffervloer. Kun je foto's maken?

Hahah @Corne de Kluijver . Ik had de nettenset zelf gekocht. Ik heb mijn geld terug gehad en een aantal hoekprofielen gekocht, zodat ik dozen etc. toch enigszins kan vastzetten.

@Peter-036 Dat ging ook niet omdat de ogen wegvallen achter de mechaniek van de variabele koffervloer..... Of ben ik nou gek? :confused: De dealer kreeg het ook niet voor elkaar.....

• Leuk
Waarderingen: CDK
@Skoda liefhebber 1 Ik gebruik het nettenset onder de vloer in bovenste stand met de carrosserie beugels en in de onderste stand van de vloer ook dezelfde 2 beugels en de haakjes aan beide kanten links en rechts bij de achterklep (2 plastic clips van het net verwijderen).

Kun je een keer een foto maken? Er zitten nl. maar 2 oogjes die ik kan gebruiken. De andere, zowel in de laagste als de hoogste stand vallen weg achter de steun van de variabele koffervloer.

vw125

Forumguru
Zo gebruik ik de mijne + waar de haakjes zitten, hoop dat dit je verder helpt.

Bijlagen

• 013 (Small).JPG
    013 (Small).JPG
    90,6 KB · Weergaven: 72
  • 001 (Small).JPG
    001 (Small).JPG
    110,5 KB · Weergaven: 62
  • 002 (Small).JPG
    002 (Small).JPG
    119,1 KB · Weergaven: 60
  • 004 (Small).JPG
    004 (Small).JPG
    74,7 KB · Weergaven: 62
  • 005 (Small).JPG
    005 (Small).JPG
    102,6 KB · Weergaven: 60
  • 006 (Small).JPG
    006 (Small).JPG
    86,4 KB · Weergaven: 61
  • 007 (Small).JPG
    007 (Small).JPG
    99,2 KB · Weergaven: 62
  • 008 (Small).JPG
    008 (Small).JPG
    87,4 KB · Weergaven: 64
  • 013 (Small).JPG
    013 (Small).JPG
    90,6 KB · Weergaven: 65
Kun je een keer een foto maken? Er zitten nl. maar 2 oogjes die ik kan gebruiken. De andere, zowel in de laagste als de hoogste stand vallen weg achter de steun van de variabele koffervloer.

Zie hier:

Bijlagen

• bagagevloer_laag.png
    bagagevloer_laag.png
    565,4 KB · Weergaven: 81
  • bagagevloer_hoog.png
    bagagevloer_hoog.png
    583,6 KB · Weergaven: 71
Bovenaan Onderaan