Kofferbakmat O3RS

@Skoda liefhebber 1 Neen, want daar zitten geen beugels. Je kunt daar je hoedenplank of dakdragers opbergen. Ik vind het ook niet erg handig en had liever geen variabele vloer, maar deze zat standaard in de configuratie.

Laatst bewerkt:

blokart

Senior Member
Dealer had mij niet gewezen op het niet compatibel zijn van de netten en de variabele vloer, dus vandaag even met de netten aan de gang geweest, heb de beugels gebruikt van de achterbank en vooraan in de koffer onder de vloer
een verlenging gemaakt en bevestigd aan de bestaande beugel en doorgevoerd door de plastic inzet aan beide kanten. Het werkt zij het niet optimaal maar anders waren ze nutteloos

blokart

Senior Member
@ Joske en Sko lh 1

Ik kom mijn punten halen +2, hier mijn tijdelijke oplossing want heb nog enkele ideeën om alles
te hebben zoals zonder dubbele koffervloer.

pVDDVtP.jpg

ju9xugv.jpg

Rooie

Actief lid
@ Joske en Sko lh 1
Ik kom mijn punten halen +2, hier mijn tijdelijke oplossing want heb nog enkele ideeën om alles
te hebben zoals zonder dubbele koffervloer.
Kan je jou ideeën alvast met ons delen, dan kunnen wij ook meedenken.

blokart

Senior Member
Kan je jou ideeën alvast met ons delen, dan kunnen wij ook meedenken.

Je mag alvast starten, ik heb al een flinke aanzet gegeven en geshared wat ik heden had.:pieker:
Het is geen prioriteit meer voor mij gezien het nu beperkt bruikbaar is ipv de netten op het schap
te hebben liggen. Als ik een tip kan geven denk alvast aan het verplaatsen, verhogen dmv elastiek, tiewrap of
dun stevig touw van de ogen. Ik zou zeggen laat je creativiteit de vrije loop, suc6

Vandaag dealer nog gehoord, zou momenteel geen passende koffermat bestaan voor variabele koffervloer die volledig aansluit.

dealer heeft een bepaald type besteld en verzekerde me dat het in orde zou komen!

blokart

Senior Member
Vandaag dealer nog gehoord, zou momenteel geen passende koffermat bestaan voor variabele koffervloer die volledig aansluit.

dealer heeft een bepaald type besteld en verzekerde me dat het in orde zou komen!

Zie hierboven de foto van de omkeerbare koffermat met dubbele vloer, ligt met de rubber kant naar boven,
past naar behoren.

lugolux78

Forumguru
Oh, waar maak je die aan vast dan? Ik heb mijn nettenset teruggebracht omdat de ogen wegvallen achter het verhogingsdeel waar de bovenste vloer op rust... Ook in de manual staat dat het nettenset niet past bij een variabele koffervloer. Kun je foto's maken?

Heb er juist eentje gekregen onder de motto van, waar is dat net? Hoort dat er niet bij? Uiteindelijk weten ze het bij PON ook niet...

Wat de mat betreft blij dat de dubbelzijdige past icm var. bodem

lugolux78

Forumguru
Er bestaat dus wel een mat voor in een octi met dubbele laadvloer. Kost 120 eur. Bevestigd door dealer. Info vanuit PON.

Bovenaan Onderaan