Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inmiddels terugkoppeling van de dealer, na aanleiding van een bericht terug naar hun. Het bleek dat de mat vrijgeven moest worden door de inporteur (PON) dit hebben zijn laten doen. Aanstaande maandag kunnen ze de mat dan bestellen en einde volgende week kan ik hem ophalen.
Die site verkoopt wellicht matten, maar niet de orignele mat waar het hier om gaat.
En als je nou een link plaatst naar de site; doe dat dan zo dat je direct bij de O4 NX uit komt ;
De prijs is inmiddels bekend en dat is €109,63 incl BTW, de mat is vandaag inmiddels besteld en heb deze binnen 3-5 dagen binnen zodra de mogelijkheid er toe is maak ik voor en na foto's van en deel ik die hier!
Inmiddels de mat binnen! Over de pas vorm ben ik op eerste gezicht tevreden , echter is hij helaas aan beide kanten 1cm te smal. Verder ligt de mat rechtstreeks op de huidige mat van (stof/hout) deze is steviger, als ik deze eruit haalde zakte de mat te ver door. Verder moet in de praktijk uitwijzen of deze mat gebruiksvriendelijk is i.v.m. 2 vakken.
Erg bijzonder dat zo’n fabrieks mat specifiek voor de octavia iV dan niet exact de juiste maat heb.. halve cm ruimte zou ik begrijpen, anders kun je hem niet omslaan zonder dat hij ergens langs de zijkanten schuurt.. maar 2cm in totaal (1 links én 1cm rechts?) te smal is toch vreemd..
De kofferbak van een niet PHEV-iV met verhoogde vloer is toch niet anders?
Hoe bedoel je die ik eerst had…?
die ik hierboven op de foto zie lijkt mij te smal. Maar dat us toch welke je nu hebt? Of hebben ze je een ander gegeven, ter vervanging van ”die je eerst had” die wel juist is..?
of doel je op een heel andere mat “die je eerst had”
want dan zijn ze allebei te smal..? Ik volg t niet meer
Deze mat had ik toen des tijds besteld https://www.kopacek.com/skoda/octav...original-skoda-double-sided-cargo-boot-mat-v1 (5E7061163) Deze paste qua model niet en was in zijn geheel te klein. Heb deze toen retour gestuurd. Nu heb ik de mat die op de fotos te zien is. Deze kon ook gebruikt worden voor hybride modelen en modelen met een verhoogde vloer. De sluit qua pas vorm beter aan maar in dus te small.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.