Spycimo
Lid
US Style is het mee laten branden van de knipperlichten (al dan niet op een mindere sterkte). In Amerika zijn dat een soort van standlichtjes dan. In België is het niet toegestaan (Politie doet er ook controle op) en ook de jaarlijkse technische controle zal niet lukken. Je kan dat bij vele VAG producten activeren met software, maar het mag (in België alvast) dus niet. Je ziet het soms wel op ingevoerde Amerikaanse oldtimers, waarvoor aparte regels zijn.
Wat je ook kan doen ("achterlichten in US style) is gewoon je achterlichten mee laten branden bij de dagrijverlichting. Is ook een software aanpassing. Dit heb ik persoonlijk wel gedaan, de achterlichten zijn wel mooi, en een stukje extra veiligheid...dit mag dan weer wel overigens.
Ok, dat van die achterlichten mee laten branden bij drl klinkt wel tof! Is dat met vcds te doen?
En Is er ook nog een functie om remlichten ook als knipperlicht te gebruiken? Dat bedoelde ik namelijk meer..
Voorzijde heb ik de led drl strip en die vind ik er op zich al wel tof uit zien.
Mocht het remlicht/knipperlicht ook us style zijn te doen in vcds dan heb ik zelf een hoop minder knutselwerk.