SuperBartje
Forumguru
Hallo,
Misschien dat iemand dit herkent:
Mijn kofferklep (O2C) heeft sinds kort het volgende problemen.
- Binnen enkele seconden na het sluiten ontgrendelt deze vaak automatisch weer (zonder dat er op een knopje op de AB wordt gedrukt). Vaak is het dan nog 1 of 2 x dichtgooien en het is weer goed.
Zou het iets met een microswitch zijn ? Vuil ? Kan ik erbij om het schoon te maken ?
Afstelling ? - is niemand aan geweest; was 2 jaar probleemloos.
- de achteruitenwisser doet het plm. 5 minuten en houdt er dan mee op. Wil dan ook niet meer wiswassen, sproeier doet het wel nog dan. Uit/aan helpt niet. Zekering is heel. Moet de arm even met de hand iets helpen dan doet 'ie het weer (even). Arm beweegt soepel en zonder bijgeluid (als 'ie het doet).
Achterruit verwarming en nummerplaat verlichting werken naar behoren.
Bij voorbaat dank voor meedenken en tips !
Misschien dat iemand dit herkent:
Mijn kofferklep (O2C) heeft sinds kort het volgende problemen.
- Binnen enkele seconden na het sluiten ontgrendelt deze vaak automatisch weer (zonder dat er op een knopje op de AB wordt gedrukt). Vaak is het dan nog 1 of 2 x dichtgooien en het is weer goed.
Zou het iets met een microswitch zijn ? Vuil ? Kan ik erbij om het schoon te maken ?
Afstelling ? - is niemand aan geweest; was 2 jaar probleemloos.
- de achteruitenwisser doet het plm. 5 minuten en houdt er dan mee op. Wil dan ook niet meer wiswassen, sproeier doet het wel nog dan. Uit/aan helpt niet. Zekering is heel. Moet de arm even met de hand iets helpen dan doet 'ie het weer (even). Arm beweegt soepel en zonder bijgeluid (als 'ie het doet).
Achterruit verwarming en nummerplaat verlichting werken naar behoren.
Bij voorbaat dank voor meedenken en tips !