marang73
Forumguru
Kodiaq is gewoon een lelijke bak laten we eerlijk zijn ... dat is ook de reden dat zoveel mensen naar hem kijken op de weg denk ik
Was sarcasme voordat ik meer serieuze reacties krijg
Kodiaq is gewoon een lelijke bak laten we eerlijk zijn ... dat is ook de reden dat zoveel mensen naar hem kijken op de weg denk ik
Nu we het over maten van de Kodiaq hebben; ik heb de 7 zitter besteld met leren stoelen dus de optie dat de rechter stoel plat kan, kan ik niet kiezen. Ik ben 1,75 m kort dus mijn vraag is; hoeveel cm lengte (brede plank) kan in vervoeren met alle achterstoelen plat tot aan de bestuurdersstoel zodat ik met mijn lengte nog net achter het stuur kan kruipen en, wat is de lengte die ik kan vervoeren (smalle plank) als de bijrijdersstoel en leuning helemaal in de voorste stand staat?
Hou er wel rekening mee dat de hoofdsteun niet van de voorstoel af kan mocht dat nodig zijn. Dit kon bij de superb2 wel. Kan soms lastig zijn.
Als je allemaal hout wil gaan vervoeren koop dan een busje ofz. Of een aanhanger
Dat klopt. Groen en blauw liggen in het spectrum dicht bij elkaar, vloeien zelfs in elkaar over. Dan gaat de lichtval een belangrijke rol spelen, alsmede de gevoeligheid van het netvlies voor bepaalde kleuren die van persoon tot persoon kan verschillen.Is afhankelijk van lichtomstandigheden, weertype en binnen of buiten hoe je de kleur ervaart
Hou er wel rekening mee dat de hoofdsteun niet van de voorstoel af kan mocht dat nodig zijn. Dit kon bij de superb2 wel. Kan soms lastig zijn.