Komt er een O2 of toch een Passat

smg

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
er gaat geen dag voorbij, dat ik niet denk dat skoda geen hartenwens is voor mij, maar ik ben een bijzonder tevreden berijder gebleken.

[/ QUOTE ]
Dus elke dag denk je dat skoda geen hartewens is? Of gaat er geen dag voorbij dat je wel denkt dat Skoda een hartewens is? Of denk je er elke dag niet aan dat je Skoda een hartewens is? Of rij je gewoon in een fijne Skoda /forum/images/graemlins/wink.gif?

Grey

Lid
OK
Ik rijd gewoon in een fijne skoda

en ben elke dag verwonderd dat hij (of is het een zij?) zo'n fijne auto is. Ook ik ben maar een mens, dus vooroordelen zijn ook mij niet vreemd.

Ik ben er op gaan letten en moet toegeven dat de Passat inderdaad lomp oogt /forum/images/graemlins/crazy.gif iets wat me eerder niet was opgevallen.
Binnenkort ga ik een afspraak maken op 1,5 tot 2 uur te rijden in een O2 in Leusden. Heb al wel een keer kort gereden met een 2.0 TDI met DSG /forum/images/graemlins/cool.gif. Zelf zal ik eerder voor handgeschakeld gaan. Rij nu alweer zo'n 2 maanden met automaat en begin ook de nadelen daarvan te ervaren. Handgeschakeld zal toch beter aansluiten op mijn sportieve rijstijl.

VEEJAY

Forumguru
Vandaag een gesprek gehad met iemand die een Passat wil bestellen. O2 leek hem ook wel leuk. Zijn (lease) budget was 45K, ik heb hem toen maar aangeraden een Passat 2.0TDI DSG te doen. Tja.

SKODACHAUFFEUR

Actief lid
/forum/images/graemlins/2133.gif /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gifOVERLOPER /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

@Veejay, waarom zou je meteen je hele budget opmaken? Belasting wordt alleen maar hoger. Ik zou trouwens nooit een VW leasen. Te weinig voor te veel geld. Als je toch in iets anders wilt rijdens zou ik persoonlijk voor de Alfa 159 gaan. Zie je nergens en is ook lekker duur en oogt zeker niet lomp.

@Atonia, ik zou bij het uitzoeken van een auto uit de VAG groep eens het embleem wegdenken. Auto's zijn bijna allemaal van de zelde kwaliteit dus het merk doet er niet eens meer zo veel toe.

VEEJAY

Forumguru
Hoi Rogier,

Het gaat over een accountmanager die teveel geld heeft. In zijn geval kan ik hem niet de SuperB (oude technieken) adviseren en de O2 is voor zijn status te klein zal ik maar zeggen.

Geen kwaad woord over Skoda en de Passat vind ik zelf maar niks, net als de Jetta.

Bovenaan Onderaan