Het volgende is misgegaan.
Een wielslot zat zo vast dat die warmgestookt moest worden om los te krijgen.
De topboutjes van de voorste dempers waren vastgeroest en bij de linkerdemper is het busje met schroefdraad aan de onderkant afgebroken waardoor de bout moest worden afgezaagd. Je kan er niet echt lekker bij dus dat duurde wel even.
De dempers uit de onderste klemring halen duurde ook wel even want ze zaten behoorlijk vast en je kon heel moeilijk een wig tussen de klemring zetten om hem open te duwen.
Montage van de nieuwe voordempers was vanwege de zelfde reden heel erg moeizaam. Ook sprong de linker aandrijfas nog los en die moest weer terug geduwd worden.
De achterste dempers waren redelijk makkelijk los te halen maar de nieuwe demper monteren ging erg lastig omdat de bout waarmee de onderkant van de de demper wordt vastgezet niet recht voor het gat kwam te zitten en je dan het risico loopt de interne schroefdraad van de draagarm te beschadigen.
Na een tijdje hebben we de onderste chassisarm maar losgemaakt waardoor je meer ruimte kreeg. De veer moest wel eerst opgespannen worden want die schoot er anders zo tussen uit.
Toen we dat door hadden was de andere kant zo gedaan.
Al met al een klus die m.i. door twee personen gedaan moet worden dus hoe
@Antera dat in zijn eentje in een uurtje doet is voor mij onbegrijpelijk.
Mocht ik de auto nog een keer laten verlagen ben ik erg benieuwd wat hij dan anders c.q. sneller doet.