Idd, altijd weer een fijn gevoel om het toch zelf weer opgelost te hebben! Top!
De verbindingen naar het spatbord zijn lastig. Zelf heb ik op de tast van bovenaf de bout gevonden en er uit en later ingedraaid met een rateltje, verlengstukje en dopje 10? De andere verbinding.., volgens mij was dat een kunststof niet of zo.
@arnoe ; Begrijp/zie ik dat je zelfs het spatbord aan de bovenzijde had losgemaakt? Spatbord, modder/binnenscherm en motoronderplaat heb ik allemaal laten zitten en er was (ook met mijn grote vlezige kluiven) langs heen te werken.
De pdf had ik deels uitvergroot om goed te zien waar welke boutjes/schroeven/nieten zitten - dat hielp goed.
Het slangetje van de sproeier eraf halen was makkelijk, volgens mij een clipje of zo. Dat werkt wel zo makkelijk.
Ik had een halve studie aan gewijd en alle bedrading voor Jan Lul doorgemeten op zoek naar een draadbreuk o.i.d. in de lamp.
Ik had de 1e keer loshalen de lamp er in een half uur eruit. Achteraf helemaal niet nodig, het was nog een kwestie van programmeren.
Maar ik had het e.a. al gezien bij mijn eigen auto, aangezien het e.a. los had gezien bij een carrosiebedrijf in Polen dat voor <€25 de module verving en mij nog de mogelijk gaf om de oude module, na contacten reinigen, nogmaals te testen.