Koplamp stuk, hoe vervangen

Runn

Nieuw lid
Nu we het toch over lampen vervangen hebben, weet iemand hoe je de (voor) mistlampen kunt bereiken. (Ik heb een RS en ronde mistlampen)
Er staat in het boekje iets van dat de plastic delen naast de mistlamp verwijderd moeten worden.
Ik heb al enige kracht gebruikt, maar zie alleen maar het plastic vervormen.
confused.gif

Iemand ervaring hiermee

Okki

Donateur
Goeie dealer doet dat als service voor je. Niet zelf proberen, voor je het weet mol je iets!

Ik heb een tijd geleden bij onze Dordtse dealer ook lampjes voor kentekenplaat laten vervangen. Zelfs bij hun 'schoten'ze naar binnen. Moest heel de bekleding van de klep af. Allemaal als service gedaan !

Matra_Murena

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Ik wacht in het draadje Lamp verwisselen? al sinds 05-12-2006 op de truc:

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Bij de O2 is het max 1 minuutje (als je het trucje weet van het stekkertje)

[/ QUOTE ]
Kom op Matra_Murena maak ons wijzer
xyxthumbs.gif

[/ QUOTE ]

Nounou.... Helemaal dit topic gemist...

Maar, dat trucje stond in het topic lamp verwisselen al gepost... Mijn opmerking dat het max 1 minuutje was als je dit trucje toepast sloeg op een paar post eerder waarin dit reeds vermeld stond. Het gaat er dus om dat je het lipje waarmee het stekkertje geborgd wordt indrukt. Waar dit precies zit is lastig te zien, maar als je de rechter kolamp pakt heb je veeeel meer speling in de kabel en dus kun je makkelijk zien hoe het stekkertje geborgd zit.

Regel: Durf een beetje geweld te gebruiken maar denk om de lak!

Ad_O2

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Ik heb lak aan geweld

[/ QUOTE ]

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Matra_Murena</font><hr />

Ik heb geweldige lak!
laugh.gif

[/ QUOTE ]

LOL
grin.gif

Maar je stadslicht is slechts 5 watt en heeft een basis als op de laatste foto, dat gaat dus niet werken.

Bovenaan Onderaan