Ik zie het anders redelijk veel: mensen die 's avonds met DRL rijden, achterlichten uit. Op goed verlichte snelwegen heeft niet elke bestuurder dit kennelijk door: dashboard verlichting staat aan (denk ik dan toch) dat is voor de doorsnee mens het referentiepunt (dus niet voor de gemiddelde bestuurder zoals hier op dit forum, die de moeite neemt om zich enigszins met autotechniek bezig houden)die is zeker blond?
mis: bij DRL is de dashboard verlichting NIET aan, tenminste niet bij de FGLIk zie het anders redelijk veel: mensen die 's avonds met DRL rijden, achterlichten uit. Op goed verlichte snelwegen heeft niet elke bestuurder dit kennelijk door: dashboard verlichting staat aan (denk ik dan toch)
Ik rakel deze nog een keer op, omdat ik niet zeker weet of het nu wel of niet kan. Kan je via VAGCOM bij de Fabia uit 2012 nu instellen dat je de dimverlichting altijd aan hebt en de mistlichten/DRL uit? Zo ja, met welke code?
Zeg, even wat respect voor mij vrouw he . Ze is donker-blond, heeft 2 universitaire graden en is gepromoveerd.
Oorspronkelijk geplaatst door mailman
Ik rakel deze nog een keer op, omdat ik niet zeker weet of het nu wel of niet kan. Kan je via VAGCOM bij de Fabia uit 2012 nu instellen dat je de dimverlichting altijd aan hebt en de mistlichten/DRL uit? Zo ja, met welke code?
NEE... dat kan niet. Als je de DRL's onklaar maakt wel.
Anders voer je standaard Stads- en DRL's en dat is APK afkeur.
Standraad Stadslicht aan kan wel, dimlicht niet.
Als de DRL's aanstaan, brand brandboard verlichting NIET.