1.4 TSI 150pk style dsg6 = 33500€ + 8166€(BPM). = 41316€ zonder opties.
In Nederland betaal je hier 40230€ voor aan catalogusprijs.
Dan is je in België na korting toch nog iets duurder dan in Nederland zonder korting.
Of reken ik nu verkeerd?
De kortingen wisselen nogal.
Ik had eerder een berichtje gepost, maar het lijkt mij een goed idee om gezamenlijk een aantal offertes bij dealers op te vragen.
Ben je van plan om deze maand een Kodiaq te kopen?
Als we 5 - 10 kopers bij elkaar krijgen, dan komen we vast wel boven de 5% korting!
Voor leaserijders is het helemaal dramatisch. Onderhandelingspositie van de dealer is sterk. Ze kunnen die auto's toch wel kwijt. Zelf geprobeerd nog wat accessoires los te peuteren; ter vergeefs..
Jij zit bij de dealer in Gouda zeker?Geen korting kunnen krijgen, echt wel geprobeerd
Tevreden over mijn inruil.
Nu afwachten op een snelle levering zodat mijn dealer mijn huidige bus nog goed kan verkopen.
Of mijn dealer nog wat verdient is afhankelijk van de levering.
Ik denk dat het een beetje geven en nemen is. Als eerste willen rondrijden in een Kodiaq zet je op achterstand in de onderhandeling.
Mijn dealer gaf aan slechts 27 Kodiaq's te kunnen verkopen voor heel 2017 ook de lage marges helpen niet.
Dat mijn huidige auto gekocht en altijd bij deze dealer in onderhoud is geweest helpt mij om überhaubt in aanmerking te komen voor aanschaf van een Kodiaq. Zo blijf ik klant en kan mijn dealer ook wat verdienen.
Ik ben trouw aan mijn dealer en dat merk ik nu.
Voor leaserijders is het helemaal dramatisch. Onderhandelingspositie van de dealer is sterk. Ze kunnen die auto's toch wel kwijt. Zelf geprobeerd nog wat accessoires los te peuteren; ter vergeefs..
Mooi Als je doorgeeft welk uitvoering en eventuele opties je wilt, dan ga ik aankomende donderdag (16/3) offertes opvragen.
Dus kom maar door! Ik ga voor 5 man!