Korting op Motor en/of DSG tuning @ TVS Enginering / DSG dokter

waar gaat jullie voorkeur naar uit?

• Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Beste leden,

binnenkort hier meer informatie betreffende een kortingsactie dan wel een meeting @ TVS Engineering ook handelend onder DSG dokter, ben hier zelf onlangs naar volle tevredenheid geholpen en heb de vraag neergelegd of ze voor ons forum aangepaste tarieven willen hanteren, ik ben hierover momenteel in onderhandeling en hoop op korte termijn uitsluitsel te kunnen geven.

even ter illustratie een fotootje erbij van een projectauto die per autotransporter aangeleverd is, momenteel met ruim 600pk onder de kap, maar de eigenaar vond dat wat karig....., het moeten er 800 worden :) dussss....

image.jpg

greetz Corné

RogerS

Forumguru
Ben benieuwd. Mijn Skoda garantie is toch afgelopen en een leuke tuning van de 1.8 icm met de DSG aanpassing lijkt mij wel leuk.

delta

Actief lid
Zou een dsg olie wissel met diagnose van de DSG ook tot de korting kunnen behoren?
Of gaat dit alleen over tuning?

CDK

Forumguru
@Delta, ga ik vragen, kom er later op terug

greetz Corné

zojuist antwoord daarop gehad, kortingsactie is alleen geldig op de tuning, helaas :(

greetz Corné

CDK

Forumguru
Korting @ TVS Engineering / DSG dokter

zojuist heb ik de aanbieding per email mogen ontvangen, persoonlijk vind ik het een super deal, zelf kan ik er helaas niet meer van mee profiteren, maar vind het fijn dat ik dit wel voor jullie heb kunnen realiseren.

Er zijn 2 mogelijkheden, daarom bovenaan in dit topic een poll om de meeste stemmen te laten gelden :)

1) we organiseren een meeting (september 2013) met tuningsmogelijkheden, u krijgt dan maar liefst 50% korting op de normale prijs (zie hier onder) er is echter een risico dat niet iedereen op die dag geholpen kan worden, deze personen krijgen een voucher om later tegen zelde condities te verzilveren. aanmelden bij mij met een pm (volgorde van aanmelden per pm is volgorde van tunen op de meeting) waarin je aangeeft -volledige naam, nickname, type auto/motor en bouwjaar én of je motor en/of dsg tuning wil, ook graag het kenteken van de auto vermelden!!

2) we organiseren een groepsactie, daarvoor hebben we tenminste 10 deelnemers nodig, de korting is dan 30%, jullie melden je bij mij aan met een pm waarin je aangeeft -volledige naam, nickname, type auto/motor/bouwjaar én of je motor en/of dsg tuning wil. ik zal vervolgens deze lijst corresponderen naar TVS.

Prijzen op maat tuning zijn:
1.8T: €499,00
T(F)SI: €699,00
TDI: €649,00
DSG: €499,00
elke extra optie €199,00 ( zie www.DSG-Dokter.nl )
Tuning+DSG: €999,00

ik hoop dat jullie hier iets aan hebben :)

nog een extra opmerking, de aanpassing is 1 uur lang gratis te proberen, no cure no pay :)

greetz Corné

andrehj

Forumguru
Nog steeds goed bezig!
Even over bovenstaande prijzen (dan kan ik later een keuze maken uit 1. of 2.): Dat zijn toch de standaard prijzen van TVS? Zodat daar de korting nog vanaf gaat? Of is dit al met 30% korting?

CDK

Forumguru
@Petrolhead, graag de poll gebruiken en opgeven middels pm met alle gegevens zoals bovenstaand is vermeld, alvast bedankt.

greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan