Korting op Motor en/of DSG tuning @ TVS Enginering / DSG dokter

waar gaat jullie voorkeur naar uit?

• Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
Geweldige opzet!

Voted: september met 50% korting.

ps. Wat is precies het verschil tussen normale tuning en (de hier aangegeven altijd) chip-op-maat? En is het mogelijk met rollenbank, tegen welke meerprijs?

Ben de 6e stemmer. 5e op een skoda-dag @Varseveld.

:wink:

CDK

Forumguru
@Noord26, je bent 3e op de lijst, van de anderen nog geen pm ontvangen.... dankje voor de complimenten! heb net nog ff met Ronald aan de telefoon gezeten en jouw vraag voorgelegd, chip op maat is door TVS zelf geschreven software voor bijvoorbeeld jouw type motor, die wordt bij jou ingelezen, vervolgens wordt er tijdens het proefrijden met de laptop gecheckt of de waarden kloppen, de motor niet pingelt etc.. dit alles binnen een ruime veiligheids marge. deze optie staat dus vermeld als actie.

de veel duurdere optie, duurt ook vele malen langer meestal zelfs langer als 1 dag is het absolute fine tunen, moeilijk en lang verhaal, de chip ligt op het bureau en de auto draait op de laptop, met een mobiele uitlaatgasmeter in de demper, alle waarden worden tip top afgesteld en op wens van de klant op maximaal koppel/pk gezet, dit kan uiteraard de levensduur bij onzorgvuldig gebruik aanzienlijk verkorten.

ik hoop dat ik hiermee je vraag goed beantwoord heb.

greetz Corné

CDK

Forumguru
NOG EVEN EEN BELANGRIJKE AANVULLING, DE SOFTWARE IS GRATIS 1 UUR LANG TE PROBEREN, INDIEN HET NIET BEVALT KRIJGT U UW ORIGINELE SOFTWARE WEER INGELEZEN ZONDER KOSTEN

Dennis Nijholt

Forumguru
mooi ik ben om...50% korting..ben altijd al een "koopjes" jager geweest, dus ik parkeer me O3 op de meeting...er is alleen 1 probleem ik weet het kenteken nog niet :), dat hoop ik over een paar dagen wel te weten. Dan wil ik graag de tuning/DSG..of te wel het complete pakket. Dus Corne doe de meeting dan maar ik ben van de partij en houd eind september vrij van andere afspraken.

VEEJAY

Forumguru
Het is niet helemaal duidelijk wat een DSG aanpassing kost, als je op de site kijkt is er een basisprijs + een prijs per 'module'. Weet niet of je het op die manier zelf zo kunt berekenen? Kan TVS niet een soort standaard DSG optimalisatie aanbieden?

De moeilijkheid is denk ik dat niet elke DSG bak dezelfde problemen/symptomen vertoont?

Petrolhead

Forumguru
Volgens mij hebben de meeste mensen last van het horten en stoten bij wegrijden/schakelen van 1 naar 2. Dat probleem wordt door de optimalisatie verholpen, daarbij zit er volgens de site nog 1 extra optie naar keuze inbegrepen voor die 499,- euro.

VEEJAY

Forumguru
Ja daar heb ik dus geen last van want dat is een DSG7 probleem en ik heb een DSG6, zonde om er dan voor te betalen.

Wat ik wel zou willen =

Must have:
1) Kickdown/terugschakelfunctie aanpassen
Bak schakelt elke keer terug bij accelereren (kickdown), terwijl de gebruiker gewoon in dezelfde versnelling wil door trekken.

Nice to have:
1) Wegrijden in de 2
2) Schakelsnelheid/tijd verkorten

CDK

Forumguru
@Veejay, ik heb ook een dsg 6, die heb ik ook laten aanpassen, andere schakelmomenten en sneller schakelen, ander d /s en m programma, zoals aangegeven 499 voor de software 199 per optie minus 50% op de meeting

greetz Corné

VEEJAY

Forumguru
Okay helder, zat er trouwens ook rollen bij voor 15 euro en evt DSG lezing op het programma net als bij Seat-online?

• Leuk
Waarderingen: LT83

Pendragon

Donateur
Ik ga je straks een pm sturen. Wil ook meedoen voor motor tuning. DSG wordt lastig want die heb ik niet (meer).

CDK

Forumguru
@ Veejay, beknopte DSG lezing max 1 uur, rollenbank actie heb ik per mail ingediend/voorgesteld, kom ik later op terug.

CDK

Forumguru
@ Luuk Thijssen, ja natuurlijk, daar rekenen ze elders minimaal € 75/100 voor, hoop daar binnenkort meer over te weten.

CDK

Forumguru
@Veejay, rollen heb ik net ok voor gekregen per email voor de prijs van €15,- :)

greetz Corné

CDK

Forumguru
BELANGRIJKE MEDEDELING!!

omdat de overgrote meerderheid van de stemmers in de poll voor een meeting en dus de hoogste korting gaat, is besloten om een meeting te organiseren en wel op zaterdag 28 september, zet dit dus in jullie agenda aub

greetz Corné

CDK

Forumguru
@Petrolhead, bij mij staat het ook genoteerd :)
Max van TVS vertelde mij zojuist dat hij ook een account aangemaakt heeft op ons mooie forum, dus wie weet voegt hij nog wat inside information toe ;)

greetz Corné

Pendragon

Donateur
Staat genoteerd in de agenda. Moeten we ook nog een bepaalde tijd afspreken dat we daar terecht kunnen of komt dat later nog?

MexxT

Nieuw lid
TVS Engineering, SKODAForum.nl Introductie meet! Zaterdag 28 september 2013

Hallo Allemaal,

Aangezien TVS Engineering nog niet heel bekend is onder de forummers hier organiseren we een introductie meeting, dit betekend; introductie prijzen voor het rollen, chippen, en hapjes en drankjes!

Wat er te doen is die dag:

- Rollerbank: €15,- voor een sessie (normaal 75,- Ex btw) (2wd bank, auto’s met een 4x4 haldex systeem kunnen gewoon gerold worden)
- Chiptuning: 50% korting (bij ons is een chip altijd op maat en word ter plekke op de weg afgesteld, enkel zonder vermogens uitdraai)
- DSG Tuning: 50% korting. Heb je een DSG, en wil je wel eens weten hoe een DSG echt moet schakelen/rijden? Probeer dan ons DSG programma, ook voor het behoud van je DSG koppeling en dubbelmassa vliegwiel bevelen we ons programma aan. Uiteraard terplekke vrijblijvend te proberen.
- Gratis hapjes, drankjes en broodjes.
- Veel informatie over tuning, en DSG.
- Real-time demonstratie chiptuning met chipsimulator

Wegens tijdgebrek worden er geen auto’s op de bank afgesteld, we willen graag wel 1 vrijwilliger met een 1.8T die er vroeg kan zijn, voor de Real time demo van het afstellen van de auto op de vermogensbank. Deze word dan wel op de bank afgesteld als demonstratie om te laten zien hoe chiptuning in zijn werk gaat met de chipsimulator. Dus heb je interesse, reageer dan hier onder. Ik zal er iemand uit loten, deze krijgt de chip met uitdraai, en de 50% korting.

Verder hopen we een leuke dag te organiseren, om een beetje bij te kletsen, en om TVS Engineering beter te leren kennen.

Als extraatje geven we iedereen die niet aan de beurt gekomen is een tegoedbon voor een vermogens run, dus je komt sowieso niet voor niks. Mocht je je hieronder aangemeld hebben voor een chip, maar ben je die dag niet aan de beurt geweest, dan krijg je een tegoedbon mee voor het zelfde tarief, op een andere willekeurige dag.

Voor prijzen moet je nog even kijken op de oude site: Chiptuning prijzen
www.tvsengineering.nl

Maandelijks wordt TVS gevraagd een DSG lezing te houden, voor ATC (AMT / Auto Motor Techniek).
Als er vraag naar is, kunnen we een ingekorte versie doen, van circa 1 uur.
Daarin wordt de werking van de DSG uitgelegd, en de verschillende modellen, want er is nog al eens verwarring.

Tot 28 september dan!

AANVANG: 11.00 - 18.00

Groeten MexxT
(Max TVS Engineering)

Voor prijzen, zie deze quote, of onze website www.tvsengineering.nl.
Klik door naar performance -> tuning -> Chiptuning.

Het gaat bij ons per motor. Dus welke auto het is maakt niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan